![]() |
Moslims krijgen mildere straf
"Het hof hield rekening met enkele verzachtende omstandigheden, zoals zijn afkomst, relatief laag opleidingsniveau en het feit dat hij geen juridische voorgeschiedenis heeft. "
http://www.hln.be/hln/nl/957/Binnenl...dhtml?show=art Minder zware straf omdat hij achterlijk is door inteelt, nu zijn we er helemaal. |
Jamaar, Doge, die mens kan er toch ook niet aan doen dat zijne nonkel op zijn nicht is gaan wippen, hé...
|
Ik dacht dat dat racisme was, rekening houden met afkomst.
|
Citaat:
Het blijft natuurlijk altijd een argument om dergelijke toestanden zoveel mogelijk te vermijden en de aanhang van Wilders en konsoorten te laten aangroeien. |
Ik begin het haast spijtig te vinden dat ik geen Marrokaanse roots heb, als ik zie hoe men zulke mensen hier in de watten legt! En ik maar werken tot mijn 70ste! Waarvoor? Om de helft af te moeten staan aan de OCMW's, voor wie het 'n druppel op 'n hete plaat is, want het geld is steevast altijd op...
|
Die moslims toch...
Druk bezig met de vergrijzing op te lossen... |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Ik alvast niet. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Hij kan niet anders dan trollen. Althans, hier op't forum geeft hij geen bewijs van het tegendeel. |
Bij de veroordeling is er natuurlijk geen sprake van racisme. Stel dat Jean F. deze Nacir had vermoord?
|
Nu begrijp ik waarom Moslims de invoering van de Sharia eisen : ze willen strengere straffen...
|
Citaat:
|
Citaat:
en is een samenloop van omstandigheden, waarbij ook de afkomst een rol kan spelen wel een criterium van "verzachtende omstandigheden"... "racistische motieven" zijn dan doorgaaans wèl een "verzwarende omstandigheid ; alhoewel ik kan me voorstellen dat iemand totaal sociaal onaangepast na een doorgedreven racistische opvoeding op een reguliere maatschappij losgelaten wordt het een verzachtende omstandigheid kan zijn. Mensen die hun totale familie uitgeroeid weten door een bepaald regime/bevolkingsgroep zou men met begrip kunnen bejegenen wefens een soort racisme dat ze hierdoor aanhangen enz... Ik wil maar zeggen : je moet wel wat genuanceerder denken over juridische uitspraken waarover men het al dan niet eens kan zijn . Het werkt bovendien in alle richtingen... |
Citaat:
In jouw plaats zou ik onmiddelijk stoppen met werken en steuntrekker worden. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 23:19. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be