![]() |
Acteur Warre Borgmans steunt PVDA – maar factureert wel met BVBA
Hoeft niet veel commentaar bij.
Alle linksen hebben hun salon-exemplaren. Voor de 'echten' onder de echte linksen kan ik nog respect opbrengen; geen bewondering voor hun matige intelligentie, maar toch wel respect. Toch wel heel erg benieuwd naar hun resultaat, in mei a.s. titel: Acteur Warre Borgmans steunt PVDA – maar factureert wel met BVBA http://nl.scribd.com/doc/213951888/A...t-wel-met-BVBA Citaat:
|
Dat is zo'n beetje als stuyck die tegen vaste benoemingen is, maar de zijne niet zal weigeren...
|
"Een extreem-linkse partij zoals de PVDA is principieel tegen vennootschappen gekant".
Naar mijn weten staat dat niet in het programma of de statuten van PVDA. De bron waarnaar de auteur bij deze bewering verwijst, gaat enkel over de lage belastingen die multinationals betalen. |
Wat wil u hiermee aankaarten?
|
Citaat:
Dat mensen consequenter moeten zijn, je kan in het openbaar niet pleiten tegen fiscaal voordelige constructies terwijl je het zelf doet. |
De PVDA is nooit een arbeiderspartij geweest (in tegenstelling tot bepaalde communistische partijen in Frankrijk en Italië) en heeft het sinds haar oprichting altijd al moeten hebben van de hogere middenklasse. Tegenwoordig proberen ze ook in te zetten op allochtonen. Maar in Vlaanderen is hun aanwezigheid op de werkvloer alvast nagenoeg onbestaande.
Het is dan ook voornamelijk hoogopgeleid kaviaarlinks, dat 'in principe' voorstander is van herverdeling. |
Het zal eigen zijn aan de politiek. Zo noemt de VLD zichzelf ook graag liberaal terwijl ze niet liever doen dan zich overal mee moeien en met hun tengels aan de macht zitten.
|
Citaat:
|
Citaat:
Was NVA er niet tegen is dat zittende politici in het Vlaams parlement zich op een federale de verkiezingslijst zouden zetten zonder de intentie te hebben daar een mandaat op te nemen maar die daar zelf tegen zondigt. Of ben jij al vergeten dat Beourgeois toch een boegbeeld van de NVA en indiener van het wetsvoorstel om die oplichterij te verbieden er zelf aan mee heeft gedaan? |
de arafatsjaaltjesclub telt precies veel b-acteurs met holywood kapsones.
|
Citaat:
'Luister naar mijn woorden, maar kijk niet naar mijn daden...' Of Benneke die 'niet wist' dat ze zijn koeketiene politiek benoemden in de RVB van de VRT |
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
Blijkbaar vindt men geen nieuwe "schandalen"!. Het soepje is nu werkelijk zeer dun en ongenietbaar geworden. Ook de aanmaak van nog maar eens een nieuwe nickname (3 - 4 dubbele) maakt daar deel van uit. Bovendien lijkt men problemen te hebben met het verschil tussen strategie en persoonlijke ideologie. |
Links is links. Praten over solidariteit, gelijkheid, opkomen voor de armen. En tegelijk graaien dat het niet schoon is.
Nog zo'n voorbeeld (mocht dat nog nodig zijn) is die Bruno Tuybens, voorvechter tegen bonussen, en zelf in zijn carriere als bankier een bonus binnengehaald van 200.000 euro. Geen haar op zijn hoofd die eraan dacht om die terug te betalen, wat dachten jullie. Zo kennen we ze allemaal hé? |
Citaat:
Hier nog een paar graaiexemplaren. Toevallig ook van dezelfde partij ? ![]() ![]() |
Citaat:
|
Citaat:
|
Met deze steun en Ben Van Ostade op een lijst halen ze met gemak 8%...
|
Citaat:
En zoals ik al zei, buiten Mertens (in zekere zin) zit er niks van enige niveau in deze partij. Rijke bv's die communisten steunen, het moet niet veel gekker worden. |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 20:34. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be