Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Verkiezingen 2014 (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=222)
-   -   Wat betekent "sterk" voor CD&V ? (https://forum.politics.be/showthread.php?t=199968)

cato 24 maart 2014 13:59

Wat betekent "sterk" voor CD&V ?

De verkiezings-slogan van CD&V is:
Sterker Vlaanderen, Sterker land. Dat is de slogan waarmee CD&V de laatste rechte lijn richting verkiezingen ingaat. Dat heeft de partij maandag bekendgemaakt.

Niet duidelijk wat er met sterker wordt bedoeld.

Weet u wat het betekent?

Xenophon 24 maart 2014 14:14

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door cato (Bericht 7071279)
Sterker Vlaanderen, Sterker land. Dat is de slogan waarmee CD&V de laatste rechte lijn richting verkiezingen ingaat. Dat heeft de partij maandag bekendgemaakt.

Weet u wat het betekent?

Ze bedoelen dat het ACW nog meer gaat profiteren, nog meer mensen hun geld gaat aftroggelen.

Distel 24 maart 2014 14:33

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door cato (Bericht 7071279)

Weet u wat het betekent?

Het is irrelevant wat ze daarmee bedoelen. CD&V doet wat het de laatste verkiezingen altijd gedaan heeft: doen of ze een Vlaamse reflex hebben, en zich al klaarzetten om achteraf de kazak te draaien.

Xenophon 24 maart 2014 14:42

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Distel (Bericht 7071332)
Het is irrelevant wat ze daarmee bedoelen. CD&V doet wat het de laatste verkiezingen altijd gedaan heeft: doen of ze een Vlaamse reflex hebben, en zich al klaarzetten om achteraf de kazak te draaien.

Ja, "Vlaams zijn is goed voor tijdens de verkiezingen..."

Ik vraag me altijd af of dat de CD&V kiezers dan ook te kwader trouw zijn ten opzichte van Vlaanderen, of dat het gewoon idioten zijn?

cato 24 maart 2014 15:40

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Distel (Bericht 7071332)

Dus een sterk Vlaanderen voor de verkiezingen en een sterk Belgie na de verkiezingen.

Distel 24 maart 2014 16:09

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door cato (Bericht 7071457)
Dus een sterk Vlaanderen voor de verkiezingen en een sterk Belgie na de verkiezingen.

Daar komt het op neer.

Distel 24 maart 2014 16:10

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Xenophon (Bericht 7071342)
Ja, "Vlaams zijn is goed voor tijdens de verkiezingen..."

Ik vraag me altijd af of dat de CD&V kiezers dan ook te kwader trouw zijn ten opzichte van Vlaanderen, of dat het gewoon idioten zijn?

Ik vermoed dat er ook nog wel wat traditiestemmers bijzitten. En onderschat niet het totale gebrek aan interesse in de politiek in een land waar het volk niks te zeggen heeft.

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 14:09.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be