![]() |
PS senator die door het rood licht rijdt wordt vrijgesproken.
Zo gaat dat in Belgique, een PS senator die in 2012 een rood licht negeerde en op heterdaad werd betrapt kreeg door de politierechtbank een boete van 180 euro en 8 dagen rijverbod. Zoals u en ik bij dezelfde feiten.
Maar dan gaat mevrouw Hassan Bousetta in beroep, want de PS senator wenst noch te betalen, noch een rijverbod. Wat wilt u, een PS senator boeten? En zie, in tegenstelling tot wat u en ik zou overkomen, wordt haar wens in vervulling gebracht. De straf wordt volledig kwijtgescholden, wegens niet ontvankelijk. :lol::lol::lol: Vive la Belgique, vive le PS! Geen veroordeling voor senator die door rood reed |
Schaamteloosheid wordt beloond in een land zoals België.
En wie op dat vlak de absolute kampioenen zijn weten we al langer dan vandaag, zeker? |
Bende graaiers.
|
Citaat:
Wat betekent dat hier,konkreet ??? |
Die rechter zit al wel drie jaar te wachten op een promotie.
Nu zal het niet lang meer duren. Liège, la ville ardente. . |
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
Zou mijnheer de rechter van PS signatuur zijn? |
Citaat:
|
Heeft de rechter niet kunnen vaststellen dat de dame bij de laatste verkiezingen is verkozen en dat die verkiezingen volgens het Arbitragehof onwettelijk waren?
Onwettelijk verkozen betekent ook geen onschendbaarheid. |
*zucht*
|
Loge rechters hé, logerechters. En laat nu juist veel sossen lid zijn van de loge, ook liberalen natuurlijk, daar ontmoeten ze de rechters en kunnen ze beslissingen bijsturen of in bepaalde richting laten evolueren, de ene laten veroordelen, de andere laten vrijspreken, zoals arrogante Verhofstadt nooit onder stoelen of banken stak dat hij het toenmalige Vlaams Blok zou verslaan in Gent, en het was niet electoraal bedoeld maar via gerechtelijke uitspraak.......... only in Belgium, only in Belgium
|
Schaf gewoon de parlementaire onschendbaarheid af voor verkeersovertredingen. Voila opgelost moet niet moeilijker zijn.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Straf he? |
Citaat:
Schakel desnoods over naar second life modus. |
Citaat:
|
Citaat:
Ik kan moeilijk inschatten wat jij allemaal niet weet. Maar ik vrees dat mijn kleine tablet die hoeveelheid data niet aan kan. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 16:34. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be