![]() |
Zware jongen schiet Meense bakker in de hand: 15 jaar cel (+ bewakingsvideo overval)
http://www.hln.be/hln/nl/957/Binnenl...jaar-cel.dhtml
http://www.hln.be/hln/nl/957/Binnenl...eschoten.dhtml Citaat:
En hij heeft blijkbaar nog meer van zulk moois op z'n kerfstok !! Hoe krijg je't in je hoofd zoiets als een overval te doen ???? |
15 jaar voor twee gewapende overvallen lijkt mij anders nog wel aanvaardbaar. Anders kunt ge voor alles de doodstraf beginnen geven...
Maar met wat geluk (:-() komt daar nog een decennium of twee bij ook verdacht van roofmoord |
Willen jullie meer of minder marokkanen?
|
Wetende dat de meeste verkrachters al binnen een paar jaartjes terug op vrije voeten rondlopen, vind ik de consistentie in ons justitiesysteem tegenwoordig ver te zoeken.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ach, 15 jaar kunnen we niet echt over klagen, is toch een fikse straf. Toch als hij effectief 15 jaar duurt.
|
Ik vind dat die man 'n schadevergoeding moet krijgen, of 'n invaliditeitsuitkering, omdat de vrouw van de bakker zich verzet heeft, en hem waarschijnlijk letsel bezorgd heeft waaraan hij 'n trauma en levenslange invaliditeit aan overgehouden heeft.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Knoop de dader op, zoals in zijn zandbakland van herkomst.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Ik zou die bakker & z'n vrouw in den bak steken , zo het leven van die kerel bemoeilijken !!!! Hoe halen ze het in hun hoofd !!!! Geef hem ook nog 5000€ extra :mrgreen: |
Moeten ze in de media ook maar eens mee stoppen om gangsters aan te duiden met: Stoere jongen, zware jongen daar dat voor sommigen een beetje te COOL of MEGACOOL overkomt ... vervangen door die randdebiel of uitschot van deze maatschappij.
Citaat:
![]() |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Ik persoonlijk was dan weer meer fan van éne zekere Don Quichot van La Mancha de dolende ridder die tegen windmolens vocht (reuzen?). Zat ik nog te denken aan Karl Friedrich Hieronymus von Münchhausen, nee ik hou het op Don Quichot :rofl: Citaat:
![]() |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 03:31. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be