Universalia |
25 maart 2014 22:59 |
Vermassen laat beslag leggen op schadevergoeding moordenaar Kitty
Bron
Detail tekst:
Citaat:
Meester Jef Vermassen, de advocaat van de ouders van Kitty Van Nieuwenhuysen, zal alles in het werk zetten om beslag te laten leggen op de schadevergoeding van 5.000 euro die een van de moordenaars van de politieagente toebedeeld heeft gekregen. De drie mannen die veroordeeld werden voor de roofmoord, hebben nog geen cent schadevergoeding betaald en de ouders hebben het Fonds voor Slachtoffers van Opzettelijke Gewelddaden aangesproken. "Ik moet dus wel beslag laten leggen op dat geld", zegt meester Vermassen.
|
Ik kan Meester Vermassen daar geen ongelijk in geven want dat betalen van 5000€ aan een moordenaar(s) is er zwaar over. 8O
Citaat:
Een wet uit 2005 stelt dat gedetineerden dat regime moeten kunnen aanvechten, maar de regering heeft die wet nog altijd niet in de praktijk gebracht.
|
Dat is dan weer iets dat volgens mijn bescheiden mening nooit in de praktijk mag omgezet worden zo een idiote wet.
Een (lust)moordenaar/roofmoordenaars hebben geen rechten meer, hebben niets meer te eisen en dat heeft hij/zij zich zelf aangedaan en hoeft hij/zij daar naar niemand anders een steen voor te gooien.
Die moeten tijdens het uitzitten van hun straf naar de muren van hun cel zitten staren en blij zijn dat ze nog eten krijgen.
Wat een slag in het gezicht weeral voor ouders en familieleden van Kitty Van Nieuwenhuysen.
|