![]() |
Rode Janssens van A. naar cel wegens verduistering?
Het OCMW van Antwerpen gaat een deel van zijn patrimonium verkopen, omdat het huidige OCMW-bestuur plots wordt geconfronteerd met verborgen schulden ten belope van 29,8 miljoen euro. ‘Het gaat om leningen van de stad aan het OCMW die nooit werden terugbetaald’, zegt OCMW-voorzitter Liesbeth Homans. ‘Een truc van het vorige bestuur om tekorten te maskeren, maar die lijken vallen nu wel uit de kast.’
http://www.nieuwsblad.be/article/det...40325_01041672 Bij de NMBS liggen er lijken in de kast, bij Electrawinds, ... Overal waar sossen zitten! Wanneer komen die criminelen voor de rechtbank? |
@Demonen: Ik begrijp je vraag naar gerechtigheid om al deze charlatans naar de rechtbank te sturen. Probleem is dat deze charlatans grotendeels loge-leden zijn en onder die rechters zitten ook loge-mannen die hun dan vrijspreken, natuurlijk, de kosten vallen ten onze laste en de vent van Onkelinkx(Uytendaele) verdient er ook nog eens aan op ons kosten.Dus je ziet Demonen, we zullen op onze honger blijven zitten. Er zit maar één ding op, zelf afrekenen en afstraffen op 25 Mei 2014, nog 60 dagen.......zucht.........
|
Citaat:
|
Nog even wachten tot de verkiezingen goed en wel achter de rug zijn, d�*n zullen de lijken pas ten allen kanten komen bovendrijven.
|
Citaat:
|
Citaat:
Het lijkt wel dat de tv zenders deels de verkiezingcampagnes van de sossen verzorgen. |
Citaat:
|
Citaat:
De schaamte ver voorbij. |
Citaat:
Waarschijnlijk teveel gevraagd. |
Citaat:
Ik vind het wel 'leuk' dat die lijken uiteindelijk toch eens komen bovendrijven :cheer: |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Heeft hij die klacht nu ingediend of niet ? |
Citaat:
|
Citaat:
Dedecker was er op aan het wachten , dan kon hij onderzoeksdaden laten stellen. |
Het is schrikwekkend dat het stadsbestuur meerdere kwartalen nadat ze aan de macht zit nog altijd de boekhouding van het vorige bestuur moet uitspitten om tenminste zeker te zijn dat ze ALLES begrijpen wat moet afbetaald worden.
Het was geen kattenpis. Maar vooral....het is NIET sociaal van het vorig bestuur,de opvolgers in de miserie laten. . |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
.. hopelijk heel snel .. ik hoop samen met mevrouw OOmans dat de partij die mij nauw aan het hart ligt snel gezuiverd wordt van dergelijke sujetten .. leidt u de strafrechterlijke procedure in ? mevrouw OOmans ? |
typisch. Links heeft nooit iets anders gedaan dan gestolen en bedrogen. Al hun aanhangers zijn geen haar beter
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 16:02. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be