![]() |
Het bezoek van Obama, een balans
Holle, lege slogans over een veronderstelde morele inhoud van het moderne Westen.
Huilie huilie over evil white baddie Poetin. Uitgeselecteerd publiek waarbij de autochtone Belg bewust ondervertegenwoordigd werd zodat die alvast kan wennen aan zijn status van etnische minderheid. Het Engels van Di Rupo is even goed als zijn Nederlands. Nog? |
Enige wat ik ervan weet is dat iemand uit m'n klas meegedaan had aan een schrijfwedstrijd van de US Ambassade en daarom live mocht gaan kijken naar de speech van Obama.
Ik heb de speech die hij eerder vandaag gaf eens gelezen (die bij het Waregemse kerkhof) en ik vond het weinigzeggend. Heel mooi allemaal, maar niks interessant of nieuws wat we nog geen 1000x gehoord hebben als het over de gesneuvelde soldaten uit WO I (en II) gaat. Verder lekker doorspekt met uitspraken als 'Little Brave Belgium', daarmee hebben ze de de Belgicisten ook weer lekker mee uiteraard (=. Vond het al bij al weinig indrukwekkend, snap niet goed waar al die draconische maatregelen voor nodig waren, dit was weinig meer dan een dode mus. |
Kan die zot zijn eigen vakantie niet betalen?
Waarom moeten wij daarvoor opdraaien? Achja, het volk kreeg gelukkig zijn brood en spelen en werd verder dom gehouden. Op VTM toonden ze hoe zijn vliegtuig opsteeg, live! Al zijn holle slogans hebben sowieso geen enkele waarde met zo een zware beveiliging. |
Het was lang geleden dat Obama nog zo'n belangrijke speech had gegeven, één van de enige in Europa. En het was in Brussels.
|
Citaat:
|
Citaat:
dat niet langer Obama maar Poetin op dit moment de machtigste man ter wereld is. |
Citaat:
|
Citaat:
Maar Poetin heeft nog wel een leger met soldaten die willen sneuvelen, en die heeft Obama veel minder. Kijk maar naar de Krim ,veel geroep van Obama, maar uiteindelijk durft hij geen troepen sturen. |
Citaat:
|
Citaat:
Obama is een zwak figuur, en Poetin weet dat. |
Citaat:
|
![]() |
Citaat:
|
De tea party gekken
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 15:25. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be