![]() |
N-VA: "Wij zijn geen separatistische partij"
![]() |
Maakt het ook maar iets uit wat N-VA-er twitteren, Bruno?
Zolang je Franstalige sterkhouders ervan overtuigd zijn dat confederalisme gelijk is aan separatisme heb je toch niets te vrezen? |
We weten al langer dat de interne democratie in de N-VA niets voorstelt. Congres? Negeren.
|
Het is toch wat vreemd dat de N-VA zegt dat ze geen separatistische partij is. Was dat niet haar ontstaans- en bestaansreden en het eerste punt van hun statuten?
|
Met hun confederalisme maakt N-VA een karikatuur van hun eerste programmapunt van hun partijstatuten.
|
Citaat:
:lol: |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Tegen traditionele partijen, en voor het hoger doel. Ik ben geen N-VA fan, maar aangezien het VB geen alternatief is heb ik geen optie (met uitzondering van het Europees niveau) |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Blijkbaar wete ze bij de NVA niet meer van welk hout pijlen te maken. Gisteren vroeg men zich in "de Tijd "nog af of NVA nog wel een model heeft nu dat bepaalde partijleden van het NVA model zelf onder vuur nemen en afzwakken tot een programma zonder inhoud. Als voorbeelden haalde men de kazakdraaierij m.b.t. de index, moessennorm en hun confederaal plan aan. |
Citaat:
Ik heb niet de indruk dat ze bij de N-VA een Lieven Tailly kennen. |
Citaat:
Omdat de PS beweert dat confederalisme hetzelfde is als separatisme daarom is het nog niet zo. Confederalisme is iets dat plaats zou vinden onder een Belgisch tafelkleed. Een onafhankelijk Vlaanderen heeft haar eigen tafelkleed. Beter luisteren naar wat De Wever zegt in plaats van (de) KUL. Citaat:
|
Ach, de BUB beweert ook een unitaristische partij te zijn, terwijl hun afschaffing van gewesten en gemeenschappen in de praktijk een splitsing van het land zou betekenen. Het zal eigen zijn aan de politiek zeker?
|
Citaat:
|
Citaat:
kan het nog duidelijker ? Kan Het Nog Duidelijker ? Of in andere woorden: wat is dit nu weer voor een zeverdraad ? Een zeverdraad over andere mensen dan leden of sympathisanten van de nva, die niet iets uitleggen over hun partij, maar wel over de nva ?? Nu, voor mij niet gelaten: hoe meer men over ons spreekt, hoe meer er iets van blijft hangen in de geesten van de mensen. Gratis publiciteit dus. . |
Citaat:
|
Citaat:
Ik denk dat het hoog tijd is dat men bij de NVA eens echt geschoold personeel gaat aannemen zodat hetgeen de partij prutsers beweren niet steeds door andere partijleeden moet worden herroepen of gecorigeerd. |
| Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 22:44. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be