![]() |
De onuitputtelijke fantasie van NVA'ers
Dat voor niveanen elk excuus goed genoeg is om met hun tronie in de pers te verschijnen, wisten we al langer. Vandaag krijgen we daar - in de aanloop naar de bollekeskermis - weer een mooi voorbeeld van te zien. Niveaan en "historicus" Paul De Ridder beweert te weten waar "Het Lam Gods", het gestolen paneel van de triptiek "De Rechtvaardige Rechters" zich bevindt, maar "hij mag het niet verklappen"...
Bron: HLN :lol: Hoe laag gaan die niveanen nog vallen? Ik heb zo'n vermoeden dat ze het absolute dieptepunt nog niet bereikt hebben, maar ze komen hiermee toch al aardig in de buurt. Dat die verkiezingen maar weer snel voorbij zijn... :? |
Do you really care?
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Flauwe opmerking. Maar dat kan van de meeste reacties pro of contra NVA gezegd worden... |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
De Ridder is nu niet zoooo'n bekend nva-mandataris.
In de krantenartikels die ik nu over deze nieuwe ontwikkeling gelezen heb, staat nergens zijn "politieke obediëntie" vermeld. Ja, dan hebben we het wel gehad zeker ? . |
Citaat:
|
Ik hoop dat de Rechtvaardige Rechters al lang weggerot zijn. Religieuze kitsch is geen kunst.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
De Vlaamse Primitieven, het woord zegt het zelf: primitief, irrelevant. Geef me maar Tamara de Lempicka in plaats de stokstijve Van Eyck. |
Citaat:
|
Citaat:
"The Middle Ages were an era of mysticism, ruled by blind faith and blind obedience to the dogma that faith is superior to reason." -- Ayn Rand "I have described the triumph of barbarism and religion." -- Edward Gibbon |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:05. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be