![]() |
Toplonen bij Bekaert
Bij Bekaert tonen ze hoe bedrijven misbruik maken van de crisis om mensen te laten afvloeien.
Want aan financiële middelen geen gebrek, want zowel Paul Buysse als Bert De Graeve ontvangen er verloningen die volgens mij niet stroken met het idee van herstructureringen en bezuinigingen. En begrijp me niet verkeerd. Er is niks mis met een bedrijf dat hoge lonen en bonussen wil uitkeren aan zijn bestuursleden, CEO en managers, maar dan moeten ze hun gewone werknemers ook extra's geven. |
Citaat:
Citaat:
|
De vraag is natuurlijk, wie de grote aandeelhouders zijn en hoe het zit met de connecties tussen deze en de rijkelijk beloonde heren.
En waarom moeten gewone medewerkers niet beloond worden als er geld is om te belonen? Of zijn het enkel Buysse en De Graeve die zorgen dat het bedrijf goed boert? |
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
De ijzeren wet van de oligarchie. "Verdiend?" 2 opties dus: beheren of beheerd worden. Dus de arbeiders die zorgen voor een betere productiviteit (oftewel winst) worden bestempeld als vervangbare pionnen in het grotere geheel van winstbejag. Allemaal zeer humaan....
|
Citaat:
|
Citaat:
Misschien moeten sommigen op dit forum leren kritisch kijken in 2 richtingen ... |
Citaat:
Ik lees nooit kritiek op de Lotto en analoge toestanden. Kan je wekelijks een aantal keren 5 tot 100 miljoen euro voor niks krijgen. Maar daar heeft niemand een probleem mee. Je moet er namelijk geen kwaliteiten voor bezitten. En je moet er vooral geen kloten voor doen. Gelieve mij daaromtrent eens je economische verantwoording te geven. Want uiteindelijk gaat het om geld afnemen van duizenden en het aan ene geven. Zonder tegenprestatie. Chapeau. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Serieuze argumentatie ... |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 07:25. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be