![]() |
Wat is een goede score voor de N-VA?
Al dan niet in een onbekwaam moment liet Bourgeois zich ontvallen van 40% te dromen. Bart De Wever, voor zijn part, is dan weer tevreden met alles boven de 30%. Bij welke score mogen we spreken van een overwinning - relatief begrip - van de N-VA? Of nog, met welke score van de N-VA bent u tevreden?
|
Dank je wel.
Ik wou absoluut dat de nva de eerste partij was, waarover zo'n stemming mogelijk was of we tevreden zouden zijn met een uitslag van zoveel of zoveel procent. Dus: ik heb al gewonnen. We konden dat natuurlijk al weten: ze kunnen niet zwijgen over ons. Onze schaduw hangt niet alleen boven Vlaanderen, van De Panne tot in Opgrimbie, maar ook boven Wallonië, van Moeskroen tot Aubange ... . |
Citaat:
http://www.hln.be/hln/nl/17781/Verki...anslepen.dhtml ze zijn van plan om het lang te rekken als je dit leest.. |
Kan de Bubbelkes eens de vraag lanceren : Hoeveel dagen heeft de belziek nodig om dood te bloeden?
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Voor mij is meer dan 50% een goede score. En waarom, om maar eventjes de woorden van oude DeCroo te herhalen, 43.7% is GEEN garantie op regeringsdeelname. Maw, zolang ze beneden de 50% draaien zullen alle andere flutpartijtjes (met uitzondering van VB) samenklitten om maar aan de macht te blijven, ja, indien nodig zal zelfs PVDA(die toch extreem links is) mee aan tafel mogen zitten. Dus nogmaals oproep aan oa de VB-stemmers, geeft toch voor 1 keer je stem aan NVA zodat de rest onze gerechtvaardigde Vlaamse eisen niet meer kunnen negeren.
|
Citaat:
|
:lol:
Welk percentage gun je ons zo Henri? |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Denk dat die score wel realistisch is. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Alle Vlamingen die mee geschiedenis willen schrijven, weten wat ze moeten doen. Laat persoonlijke vetes even achterwege en doe het voor Vlaanderen , Uw kinderen en kleinkinderen. Europees stem je dan volgens Uw hart, maar Vlaams stem je met Uw verstand. Op 26 Mei zal je er U zelf ook beter bij voelen :-) |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Rode Duivels niet meegeteld. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:22. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be