Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Maatschappij en samenleving (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=10)
-   -   Nieuwe Moslimexecutieve wil "troebel water weer helder maker" (https://forum.politics.be/showthread.php?t=200266)

Universalia 30 maart 2014 19:46

Nieuwe Moslimexecutieve wil "troebel water weer helder maker"

Detail tekst:

Citaat:

De 17 leden van de nieuwe Moslimexecutieve, het officieel orgaan van de moslimgemeenschap in België, zijn vandaag voorgesteld aan het grote publiek. De Moslimexecutieve zal de focus leggen op het herstellen van de vertrouwensband met de overheid en de samenleving. "Enkele jaren geleden bevond de executieve zich in troebel water, we gaan proberen dat water opnieuw helder te maken", zegt de ondervoorzitter van de Moslimexecutieve Mohamed Achaibi.
Bron

Jaja, seffens geloven we dat nog ook :roll:

Pikant detail uit het detail dan weer:

Citaat:

Liefst 282 Belgische moskeeën ondertekenden het nieuwe charter.
282 yeah right! 8O

Zeus 30 maart 2014 22:16

Iedereen geniet het voordeel van de twijfel.

Wat is er trouwens mis met 282 moskeeën? In Vlaanderen alleen al zijn er meer dan 2000 kerken. Hoeveel katholieken zijn nog praktiserend? Hoeveel moslims zijn praktiserend?

Jan van den Berghe 30 maart 2014 23:19

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Zeus (Bericht 7080381)

Om welke reden zou het nu beter gaan dan in het verleden? Enige argumentatie?

meneer 31 maart 2014 01:04

Citaat:

Wat is er trouwens mis met 282 moskeeën? In Vlaanderen alleen al zijn er meer dan 2000 kerken. Hoeveel katholieken zijn nog praktiserend? Hoeveel moslims zijn praktiserend?

282 te veel hé...En waarom sleur jij er kerken bij ? Ging het hier over katolieken misschien ?

Esperanza 31 maart 2014 04:14

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Jan van den Berghe (Bericht 7080437)
Om welke reden zou het nu beter gaan dan in het verleden? Enige argumentatie?

Om welke reden zou het nu slechter gaan dan in het verleden? Enige argumentatie?

Jan van den Berghe 31 maart 2014 10:12

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Esperanza (Bericht 7080479)
Om welke reden zou het nu slechter gaan dan in het verleden? Enige argumentatie?

Ik beweer niet het tegendeel. Iemand stelt echter "laten we hen het voordeel van de twijfel geven". Wel, dan stel ik vraag: "Waarom zal het nu beter gaan dan in het verleden?"

Jan van den Berghe 31 maart 2014 10:13

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door S.W.T.P. (Bericht 7080624)
Daarintegen, vind ik dat de overheid moet stoppen om religieuse gebouwen te laten bouwen, via geld dat is voorzien via de belastingbetaler. Idem voor wat betreft restauratie van bijvoorbeeld kerken. Het instituut kerk, heeft geld genoeg om zelf in haar onderhoud te voorzien. Ik ga hier zelfs in het midden laten, of de manier waarop zij zo rijk zijn geworden, wel zo 'katholiek' is ...

Misschien vergeet u het, maar de meeste parochiekerken zijn geen eigendom van de Kerk. Wel van de overheid. Meer bepaald van de gemeenten en de provincies. Zij staan dan ook in voor het onderhoud. Of meent u dat een overheid haar bouwkundig erfgoed hoort te verwaarlozen?

circe 31 maart 2014 10:19

Van de moslimexecutieve (die toch ooit eens zogezegd zonder subsidie is gevallen omdat de fraude te dramatisch werd?) onthoud ik alleen dat het een nest van oplichters, fraudeurs en criminelen is.

Islam is een religie van de vrede! ja hoor!

cookie monster 1 april 2014 23:20

Eerst zien , en dan ....

SDX 1 april 2014 23:24

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Universalia (Bericht 7080252)
Detail tekst:

Bron

Jaja, seffens geloven we dat nog ook :roll:

Pikant detail uit het detail dan weer:

282 yeah right! 8O

Universalia 2 april 2014 08:16

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door cookie monster (Bericht 7082964)

Eerst zien , en dan ....

Het zeker NIET geloven?

cookie monster 2 april 2014 16:25

best mogelijk !!

vlaams realist 2 april 2014 16:40

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door circe (Bericht 7080671)
Van de moslimexecutieve (die toch ooit eens zogezegd zonder subsidie is gevallen omdat de fraude te dramatisch werd?) onthoud ik alleen dat het een nest van oplichters, fraudeurs en criminelen is.

Islam is een religie van de vrede! ja hoor!

Ik ben gewoon benieuwd naar wie er bij dit misbruik betrokken is,wie dat moest controleren en wanneer het proces begint?
Domme ik.

Conscience 3 april 2014 07:56

Citaat:

Als je in moslimland werkt zie je eerst de leugen. Communicatie is niks anders dan de andere kant laten geloven wat jij wil dat ze geloven.

En wat er mis in met moskeeën kan je zien overal waar moslims wonen. De rest laat me ijzig koud.

Conscience 3 april 2014 07:59

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Esperanza (Bericht 7080479)

Dat vroegen ze zich aan bij Ford, General Motors en Renault in Genk, Antwerpen en Vilvoorde en ze hadden welgeteld na één seconde het antwoord.

Conscience 3 april 2014 08:01

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door S.W.T.P. (Bericht 7080624)
Ik ga hier zelfs in het midden laten, of de manier waarop zij zo rijk zijn geworden, wel zo 'katholiek' is ...

Wel zeg het 's hoe rijk ze zijn. Laat ons 's schaterlachen - want je weet het niet.

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 04:41.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be