![]() |
Kinderen van Michel Daerden bekvechten over erfenis ..
Citaat:
Ok, met alle respect voor 'Papa' maar 5 miljoen Euro :shock: :shock: zelfs gedeeld door 3 doet méér dan 1 miljoen 5 voor elk kind .. hum niet slecht, niet slecht .. daar kunnen veel reisjes naar Thailand van af .. :-) <3<3 en een big appartement in Paris! :-):-):-) Jeez, ik voel mij plots arm .. huhu lol |
En dan maar over de ambtenaren hun pensioen fulmineren :lol:
|
In een interview lees ik dat Papa er prat op ging 300 miljoen € subsidies te hebben verdeeld.
Veel moet er dan niet naast de tafel vallen om aan 5 miljoen te raken ? Of zou het allemaal netjes zijn verdiend als bedrijfsrevisor ? Met fiscale 'optimalisatie' is er ook wel goed te verdienen. Het is niet onmogelijk. |
Zijn beste vrienden zaten respectievelijk aan de kassa's van de vakbond, de mutualiteit en de sociale woningbouw.
Gillon, Dighneef, Mathot. |
Knipp die 300 miljoen € die zijn naar Mick Jagger zijn rekeningen gesluisd lol j/k .. las in de Dag Allemaal van onlangs dat die zijn net worth op 305 miljoen € wordt geschat :shock::shock::shock: Some can't get no satisfaction lolz
|
Maar Pomerol is rood. Toegegeven.
|
Hebzucht kent geen grenzen. Laat ze maar vechten over zijn geld. Hopelijk peuzelen ze elkaar op.
|
toch straf he ,in de prive valt er niks te verdelen als een zatlap het tijdige met het eeuwige verwisselt ,meestal moeten de kinderen de begrafenis betalen ,in de politiek heeft zo n zuipschuit nog enkele milioenen te verdelen raar HE
|
Citaat:
Msschn is hij pas dan beginnen drinken ? In de privé valt soms wel heel veel te verdelen, met Pomerol of zonder, een goeie fiscalist kan rijk worden, al dan niet binnen de lijntjes. Veel andere zelfstandige beroepen ook, goeie vakman toch ook ? Waarom denk je dat er regelmatig mensen de politiek verlaten voor de privé ? Voordeel van de twijfel voor Papa Daerden. ( phew, nooit gedacht dat ik nog een keer de eer van een notoire sos zou moeten verdedigen online ) |
En by the way, bij Duchatelet is het geen 5 miljoen maar 500.
En die zit nog maar nipt in de top 20 v rijkste Belgen. Albert Frère nog altijd op 1 ? . |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 06:22. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be