Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Verkiezingen 2014 (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=222)
-   -   VB uitgesloten van kopstukkendebat De standaard/le Soir (https://forum.politics.be/showthread.php?t=200320)

ilfalco 31 maart 2014 21:38

VB uitgesloten van kopstukkendebat De standaard/le Soir

Voor wie er nog mocht aan twijfelen wie de echte vijand van het belgische establisment en de linkse media is.

Henri1 1 april 2014 04:24

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door ilfalco (Bericht 7081707)
Voor wie er nog mocht aan twijfelen wie de echte vijand van het belgische establisment en de linkse media is.

Nu net de partij met de grootst mogelijke inhoudelijke bagage wordt geweerd......

Bad Attila 1 april 2014 07:47

Citaat:

Erg hé?

Knuppel 1 april 2014 08:35

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Henri1 (Bericht 7081912)
Nu net de partij met de grootst mogelijke inhoudelijke bagage wordt geweerd......

Je bedoelt de BUB?

Everytime 1 april 2014 10:37

Citaat:

Dat is te wijten aan het cordon sanitaire maar dat is een fout volgens mij. Het zou juist zeer interessant zijn Franstaligen België vlak voor VB-leden te zien verdedigen en hen uitleggen dat ze nooit rekening met hun wil zullen houden.

marie daenen 1 april 2014 11:11

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Everytime (Bericht 7082204)
Dat is te wijten aan het cordon sanitaire maar dat is een fout volgens mij. Het zou juist zeer interessant zijn Franstaligen België vlak voor VB-leden te zien verdedigen en hen uitleggen dat ze nooit rekening met hun wil zullen houden.

Niets nieuw onder de zon; ze houden zo wie zo geen rekening met wat de Vlamingen vragen, VB'ers of niet.

circe 1 april 2014 11:12

dit is totale desinformatie, dus hoef ik het debat ook niet te lezen.

speurneus 1 april 2014 11:25

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Everytime (Bericht 7082204)

Als zelfs de Vlaamse partijen het VB links laten liggen dan zullen de Franstaligen zeker nooit met de wensen van het VB rekening houden .
Daar is werkelijk geen debat voor nodig.

robert t 1 april 2014 11:28

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door circe (Bericht 7082254)

Inderdaad, een regelrecht klotedebat. Het VB dat tot nader order goed is voor 10 % van de stemmen wordt uitgesloten en de N-VA wordt vertegenwoordigd door iemand die niet kan debatteren. Annemans en De Wever hadden daar moeten zitten, met een voorafgaande afspraak dat ze elkaar de kop niet gingen afbijten. Het is de PS die nefast voor Vlaanderen is. Onderling geruzie door twee Vlaams-nationale partijen is het stomste dat je kan doen.

speurneus 1 april 2014 11:29

Citaat:

Desinformatie omdat het VB niet mag meedoen?
Dit is de beste die ik vandaag heb gelezen.

circe 1 april 2014 11:31

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door speurneus (Bericht 7082285)

ze hadden beter enkel de PS met zichzelf laten spelen. Dan had jij tenminste de volledige informatie kunnen krijgen. Is dat wat je bedoelt?

fox 1 april 2014 12:00

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door speurneus (Bericht 7082285)

het is gewoon zo. Het is inderdaad een feit dat we in een PS dictatuur leven en jij vindt dat blijkbaar ok, maar dat wil nog niet zeggen dat mensen met enige democratische voeling ook moeten vinden dat niet iedereen gehoord moet worden.

Bad Attila 1 april 2014 12:13

Citaat:

Dat is dan ook geen verplichting, hé.

circe 1 april 2014 12:14

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Bad Attila (Bericht 7082356)
Dat is dan ook geen verplichting, hé.

nee, maar ik koop ook geen DS krant meer, dat is ook geen verplichting hé.

Pandareus 1 april 2014 12:48

[quote]
Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door robert t (Bericht 7082283)
Inderdaad, een regelrecht klotedebat. Het VB dat tot nader order goed is voor 10 % van de stemmen wordt uitgesloten en de N-VA wordt vertegenwoordigd door iemand die niet kan debatteren.

Zelf zou ik het blok niet uitsluiten van een debat, dat is overigens ook niet de finaliteit van het cordon sanitaire. Laat ze hun ding doen, inbegrepen deelname aan de politieke debatten.

Citaat:

Annemans en De Wever hadden daar moeten zitten, met een voorafgaande afspraak dat ze elkaar de kop niet gingen afbijten. Het is de PS die nefast voor Vlaanderen is. Onderling geruzie door twee Vlaams-nationale partijen is het stomste dat je kan doen.
Tja Robert... hier bewijs je vooral dat je ondanks je persoonlijke buiklanding het lesje nog altijd niet begrepen hebt. Eigenlijk wel grappig in de zielige betekenis van het woord dan toch.
Zelfs een politieke opponent van n-va als ik ziet in dat BDW nooit, en onder geen enkel geval ooit dergelijke afspraak zou willen maken met het blok.
Er zijn een heel pak zaken waar ik de leider zijn antwoord op vragen niet zou in betrouwen, hij kan even goed tsjeven als de rest van het politieke spectrum. Maar zijn walging voor het blok lijkt me oprecht.
Die man doet er letterlijk �*lles aan om zich te distanciëren van het blok, en jij wilt hem afspraakjes laten maken ? :?

Ik zal nooit een fan zijn van de wever, maar op dat vlak verbaast hij mij met zijn rechtlijnig aanhouden van zijn houding.

En aan zijn succes te meten is zijn politiek inzicht wel wat groter dan dat van buiten gestampte leden die vuile zaak willen maken met blokkers.

Bad Attila 1 april 2014 12:49

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door circe (Bericht 7082358)
nee, maar ik koop ook geen DS krant meer, dat is ook geen verplichting hé.

Waarover wordt er dan geklaagd?

ilfalco 1 april 2014 13:14

Dat die krant die graag zichzelf als onafhankelijke kwaliteitskrant omschrijft niet meer is dan een mondstuk van het Belgische linkse regime.

Bad Attila 1 april 2014 13:18

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door ilfalco (Bericht 7082417)
Dat die krant die graag zichzelf als onafhankelijke kwaliteitskrant omschrijft niet meer is dan een mondstuk van het Belgische linkse regime.

En jij beseft dat nu maar pas? :lol:

fox 1 april 2014 15:14

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Bad Attila (Bericht 7082425)
En jij beseft dat nu maar pas? :lol:

Dat is toch een goeie zaak. Er zijn er zoveel die het nog niet beseffen en de Standaard 1 of andere vorm van kwaliteitslabel willen aanmeten omdat het er serieus uitziet en wat minder fotos heeft dan het laatste nieuws en consoorten.

nabat54 1 april 2014 18:56

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Bad Attila (Bericht 7081991)
Erg hé?

Waarom zou het VB niet mogen deelnemen aan dat debat ?

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:51.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be