Pandareus |
1 april 2014 12:48 |
[quote]
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door robert t
(Bericht 7082283)
Inderdaad, een regelrecht klotedebat. Het VB dat tot nader order goed is voor 10 % van de stemmen wordt uitgesloten en de N-VA wordt vertegenwoordigd door iemand die niet kan debatteren.
|
Zelf zou ik het blok niet uitsluiten van een debat, dat is overigens ook niet de finaliteit van het cordon sanitaire. Laat ze hun ding doen, inbegrepen deelname aan de politieke debatten.
Citaat:
Annemans en De Wever hadden daar moeten zitten, met een voorafgaande afspraak dat ze elkaar de kop niet gingen afbijten. Het is de PS die nefast voor Vlaanderen is. Onderling geruzie door twee Vlaams-nationale partijen is het stomste dat je kan doen.
|
Tja Robert... hier bewijs je vooral dat je ondanks je persoonlijke buiklanding het lesje nog altijd niet begrepen hebt. Eigenlijk wel grappig in de zielige betekenis van het woord dan toch.
Zelfs een politieke opponent van n-va als ik ziet in dat BDW nooit, en onder geen enkel geval ooit dergelijke afspraak zou willen maken met het blok.
Er zijn een heel pak zaken waar ik de leider zijn antwoord op vragen niet zou in betrouwen, hij kan even goed tsjeven als de rest van het politieke spectrum. Maar zijn walging voor het blok lijkt me oprecht.
Die man doet er letterlijk �*lles aan om zich te distanciëren van het blok, en jij wilt hem afspraakjes laten maken ? :?
Ik zal nooit een fan zijn van de wever, maar op dat vlak verbaast hij mij met zijn rechtlijnig aanhouden van zijn houding.
En aan zijn succes te meten is zijn politiek inzicht wel wat groter dan dat van buiten gestampte leden die vuile zaak willen maken met blokkers.
|