![]() |
Wilders geeft eurofiele premier Rutte lik op stuk.
http://www.ed.nl/regio/deurne/wilder...urne-1.4291529
"Mark, ga je vandaag de kinderen van juweliers troosten?". Wat mij betreft een schot in de roos.8-) Rutte heeft het maar al te druk om zijn lievelingen van de duivelse religie islam over de bol te aaien. Over Nederlandse ondernemers die zich verweren tegen deze Godsvrezende ketterse barbaren geef deze premier geen krimp. Aldus, nu niet. De hardwerkende Nederlanders kunnen nu wel de steun van de VVD vergeten. Mss volgende keer maar terug beter SGP of PVV stemmen....... ![]() De stelling van dit topic luidt: Rutte is een eurofiele landverrader.Ja of Neen?? |
Rutte handelde uit zuiver misplaatst hypocriet opportunisme toen hij de Marokkaanse kindjes ging vertellen dat ze echt niet met beestenwagens naar Auschwitz gingen worden gedeporteerd en zeker niet naar Birkenau.
Maar de kinderen van de juwelier zitten wèl met ouders die misschien in de gevangenis terechtkomen omdat ze zich verdedigden tegen een zoveelste marokkaans kutjoch. D�*t is het verschil. --------------- de tweede dooie overvaller heeft trouwens niks met Nederland te maken, maar was een Marokkaanse illegaal (waarschijnlijk op verlof bij nonkel Ali tot het nichtje huwbaar was). |
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
Rutte oprotten!!!!!!!!! |
Citaat:
Dus hup de hele wereld staat dadelijk voor de deur of erger nog... in de kamer. |
Citaat:
Zijn politieke aanpak van het Marokkanen-probleem is zoveel beter. |
Citaat:
|
Citaat:
Rutte staat weer op één been, nog zo een windvlaag en hij kiept om. Hopelijk komt die er snel met windkracht 9. |
Citaat:
En zijn dan niet kwetsbaar op straat. En via afgedwongen solidariteit (belastingen) mogen de burgers dat gaan betalen. |
Verhofstadt bewijst dat er voor volksbedriegers die met rechtse stemmen links beleid voeren er nog een grote toekomst is als lobbyist of zakkenvuller in het europese graaicircus....
|
Neen, hij is niet Eurofiel genoieg!:-P Sterker hij is helemaal niet zo Eurofiel, in tegenstelling tot Verhofstadt heb ik hem nog niet op een visie op Europa kunnen betrappen.
|
En over Verhofstadt gesproken. Op de ORF was er eergisteren een debat tussen 5 kandidaten voor de EU. Verhofstadt was één van de 5.
Hij begon: ik versta wel Duits maar het spreken moet ik nog leren. Alles wat hij zei werd dus vertaald. Bovendien nam hij minstens 65% van de totale zendtijd in beslag met zijn gekende praat. Het was gewoon dégoutant, ik heb er geen andere woorden voor. En dan over een écht geïntegreerde Turk, een man die kwam vertellen dat hij van Duitsland houdt, het landschap, de gewoontes, dat hij er totaal tegen was dat vrouwen een hoofddoek dragen en dat het er niet beter op wordt. Directe censuur op de ZDF met een geknipte versie in hun mediatheek. De presentatrice kreeg de opdracht in haar oortje: "Abwürgen... Abwürgen...!" Citaat:
Volledige versie. Zensur im ZDF. |
Citaat:
"put your money where your mouth is...." |
Citaat:
En nee hoor, met beestenwagens naar de WOII monumenten hoeft idd niet, daar richten ze dan wel andere manieren en locaties voor in. Sinds WOII zijn de genocides verfijnder geworden. |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 03:08. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be