![]() |
Wie aanzet tot vrouwenbesnijdenis wordt strafbaar
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
Nu zou men dus de moeders ook kunnen aanpakken.... alleen mag je ze dus niet aanklagen, wegens.... racistisch. |
Citaat:
|
Weer eens een lege doos dus. Misdaden tegen de mens(elijk)heid en de vrouw in het bijzonder toedekken met de mantel van godsdienstvrijheid.
|
Citaat:
|
Wie toch vindt dat geloofsgeloofvrijheid boven gezondheid moet gaan = ziekelijk !!!!
Dat ze met hun ziekelijke poten van de vrouw/man afblijven !!!!!!!! Een vrouw/man is geen sierlijke snijdkunstwerk !!!!!!!! Besnijdenis zou moeten verboden worden !! Echter , wil men zichzelf UIT VRIJE WIL (laten) besnijden ..... tja .... |
Citaat:
|
Vrouwenbesnijdenis is inderdaad één van de walgelijkste religieusgebonden dingen die er bestaan. Mannenbesnijdenis is dat trouwens ook, maar vooral vrouwenbesnijdenis is gewoon verschrikkelijk. Je neemt de vrouw namelijk het recht op seksueel plezier af, en veel van die besneden vrouwen blijven dan ook heel hun leven met psychologische en seksuele problemen kampen. Ik begrijp absoluut NIET hoe zoiets hier in Belgie door de vingers wordt gezien. Het is echt puur barbaars en zou éé9 van de hoogste gevangenisstraffen mogen krijgen, naast verkrachting!
|
Jongens toch, dit is cultuur.
|
Telkens ik een doekske op de tram zie zitten, vraag ik mij af: besneden of niet besneden?
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Mohammed heeft wel gezegd van niet te diep te snijden, want dat is beter voor de man (dan zal ze luider kirren neem ik aan?), maar daar is geen verdere bepaling bij. Wat is "niet te diep"? In Indonesie wordt 90% van de vrouwen besneden, en dat enkel en alleen op basis van de koranische bepalingen, vermits in de Indonesische pre-islamitische cultuur nergens sprake is van besnijdenis. Die was er wel in Afrika en de Arabische gebieden, maar in plaats van het te veroordelen heeft Mohammed het bestendigd. Vandaar dat vooral in de islamitische landen het nog steeds in voege is, alhoewel het dus ook door animistische of zelfs christelijke afrikanen ook wordt toegepast, dan op basis van "eigen cultuur". Beweren dat islam er niks mee te maken heeft, is de zoveelste politiek correcte lapsus om de "religie van de wrede" toch maar niet in diskrediet te brengen. |
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
En zo toon je ook hier weer aan dat je motivatie bij het aanklagen van de praktijk niet zuiver is. Het is vooral triestig omdat je zo de slachtoffers van de praktijk misbruikt voor je eigen agenda. |
Citaat:
|
Citaat:
1. in de koran staat weldegelijk een vers waarin het gaat over "wanneer de twee besneden gedeeltes bij elkaar komen" 2. de SAHIH hadith wordt vermeld als SAHIH, zijnde authentiek. Wat jij ervan wil maken zal me een worst wezen. Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Doorgaans door mist te spuien. |
Vrouwelijke genitale mutilatie is geen kernpunt van de Islam. Het arrest van het VB vermeldt verder duidelijk dat het Vlaams Blok deze niet-universele praktijk enkel maar hanteerde als een middel om allochtonen uit Islamlanden te bekladden (enkel om het imago van de “allochtone medemens”, zoals deze spottend wordt genoemd, als onethisch en barbaars te kunnen bestempelen en aldus bij te dragen tot de gevoerde haatcampagne).
Ik kan bijgevolg alleen maar concluderen dat Circe nu éxact hetzelfde wilt doen als hetgeen Vb voor bestraft werd. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 06:29. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be