![]() |
crisis? Welke crisis?
Ik dacht dat het crisis was en dat de mensen het ontzettend moeilijk hadden.
En toch .... Citaat:
|
dat is de vrijwillige terugkeer naar het thuisland, dankzij maggie deblock :lol:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
In tegenstelling tot wat vaak beweerd wordt, is de meerderheid van de Belgen echt wel in staat om een vakantie te betalen.
En nee, niet enkel de rijke Belgen, maar ook de Belgen die goed sparen en zich dan zoiets kunnen veroorloven :) |
Citaat:
|
Citaat:
|
De zomervakantie is ook reeds gewaarborgd:
http://www.hln.be/hln/nl/957/Binnenl...eeflonen.dhtml |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
1- je moet verlof hebben en krijgen. 2- een zekere en goede verdienste of pensioen. De anderen hebben geen tijd of geen geld (meer). |
Citaat:
|
natuurlijk dat er zijn die op vakantie gaan, maar dat zijn meestal geen werklozen hé, die kunnen zich zelfs met moeite een Ryanair-ticket permitteren, althans ik niet (not-lol)
|
Citaat:
|
Citaat:
ach ok |
Citaat:
|
Lijkt me enigszins geen sluitende bewering.
- De jongeren van vandaag hebben niet meer het kapitaal om een huis te kopen, maar het is wel nog toereikend voor een reis(je). - De jongeren denken minder op lange termijn heden dan vroeger. - De reistijd is tegenwoordig minder. Vroeger was dit 1 reis van 14 dagen. Nu is dit 10 dagen, of 2 keer 7 dagen. Trouwens: zitten hierbij ook de weekendtrips? - Het zou interessant zijn indien daar leeftijden bij staan, eventueel ook beroep. Ik zie inderdaad de kleine man (zelfstandige <- "U bent toch ook fraudeur" Crombez + Vandelanotte - SPA) niet 14 dagen weg blijven van zijn zaak. - Graag ook deze cijfers in %, want met absolute cijfers gaat de bewering gemakkelijk op. PS: het vliegtuig is inderdaad goedkoper geworden, maar nog steeds ontoereikend voor de lagere klassen. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Zijn dat dan wielertoeristen? |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 00:24. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be