![]() |
Entiteiten
Bestaan ze volgens jou? Volgens mij wel, en is er een interactie enigszins mogelijk. Entiteiten, hoe klasseren we zoiets? Geesten, spoken, demonen, engelen? Aliens? Ik denk toch dat er iets is dat te doorprikken valt in deze wereld.
Zou ik bv mijn vrije wil kunnen openstellen om zo'n entiteit te ontvangen en permanent te koppelen aan mijn wezen? Leven in symbiose. Zoals de spirituele wereld ze "gidsen" noemt, zouden we daar een constante interactie mee kunnen aangaan in bewuste zichtbare vorm? Een constant extensie van het Zelf ervaren via het aanvaarden van een entiteit gekoppeld aan het Zelf via vrije wil. |
Citaat:
|
Het geloof en het mosterdzaadje.
Ik geloof zeer sterk dat ik in interactie met "iets" kan komen, een entiteit. Of dit nu mijn Zelf is, dat weet ik niet. Maar ik geloof heel sterk dat ik er dingen mee kan verwezenlijken die vanuit het geestelijke komen. Hoe gek dit ook mag lijken. Wanneer ik me volledig openstel tot ontvangst, en uit vrije wil mijn gehele wezen afsta om "gekoppeld" te worden. Hoe dramatisch kan dit aflopen? Stel ik heb succes... wat ermee doen? Lepels buigen? |
En hen wat vragen?
|
Niemand ervaringen, verhalen van horen van ... ?
Iets? Als de ervaring zuiver een extensie van het Zelf is... wat ermee doen??? En wat wanneer deze niet manifesteert op commando maar enkel na lange bezinning en "aanvraag tot" waarop dan een oncontroleerbaar event zich als een poltergeist kan uiten. Hoe onder controle krijgen? |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Je moet zo ver komen dat alleen al door in contact te komen met jou de mensen rondom jou zelf ook bewuster gaan leven of anders gezegd gaan ontwaken. |
Soms heb ik een nacht, en dan kan ik alles plaatsen, zo'n nacht wil ik altijd vasthouden.
Maar die nachten ben ik "gekoppeld", ik wil altijd gekoppeld blijven. Altijd in bewuste vorm een extensie van mezelf meemaken.... OK geen lepels buigen, ik ben er wel uit wat ik ermee wil doen. Groeien, sneller groeien alleszins. En hiermee bedoel ik dan mijn relatie met het andere. Alles is zoals het moet zijn, maar ik zou toch graag op commando wanneer het mij uitkomt beroep doen op de ruimere kijk. In die nachten kan ik alle onheil aan, maar 's anderdaags begint het leven weer zijn routine te lopen en kan ik dwalen in negativiteit en komen er stressconflicten boven. Ik heb die wel onder controle, niet daarvan, maar kan innerlijk zo negatief denken dan. Ik weet dan wel als ik aan die nachten denk dat ik dat ergens kan plaatsen, maar het voelt niet zo aanwezig als die nacht dan, snap je? Ik wil zulke aanwezigheid ten allen tijden ervaren, maar het is in mijn omgeving dat ik afdwaal.... |
Citaat:
Ik wil zulke aanwezigheid ten allen tijden ervaren, maar het is in mijn omgeving dat ik afdwaal Het is in jouw omgeving dat jij je gewaar wordt van de onzuiverheden binnen jezelf die jou beletten om constant in contact te zijn met die aanwezigheid, die je ten allen tijden wil ervaren. |
Ik heb ze al gezien en gevoeld. Op dit moment heb ik geen enkele andere verklaring buiten het feit dat ze bestaan. En velen met mij
https://www.youtube.com/watch?v=lyJnhRUymGY |
|
Citaat:
|
Citaat:
We kunnen allemaal zoals Alice in Wonderland het konijnenhol in, maar hoe blijfde er in? :) Of hoe neem je iets tastbaar mee. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Dieper over bicameral mind en audio hallucinaties en entiteiten.
https://www.youtube.com/watch?v=eWO4HmaX6iA We are now ready for the contact. Follow your instructions. |
|
Logged into hyperspace for once and for good...
Sorry dat ik zo veel uit mijn rol moest vallen om er uiteindelijk te komen. Ik hoop dat het voor de meeste meer lol dan serieus was? |
| Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 19:27. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be