![]() |
De Rode Duivels en politiek
Dag iedereen
Voor mijn thesis Internationale en vergelijkende politiek aan de KULeuven zou het fantastisch zijn moesten jullie even mijn vragenlijst kunnen invullen over de Rode Duivels en de politiek. Het duurt ongeveer 5 minuten en je helpt er mij en de wetenschap enorm mee. De auteur heeft gevraagd om de enquête te verwijderen, aangezien hij maar een bepaald aantal respondenten per forum de vragenlijst kan laten invullen en dit aantal ondertussen is bereikt. Alvast vriendelijk bedankt!:) |
K&k.
En nee, we vullen niets in. |
Citaat:
Natuurlijk moet je niks invullen, beslis je zelf. Het is maar een verzoek, maar voor iedereen die interesse heeft in politiek lijkt het me boeiend om deel te nemen en na te denken over het onderwerp:) |
Citaat:
De rode duivels zijn nooit boeiend. |
Citaat:
Voor mijn thesis ben ik zowel op zoek naar mensen die de Rode Duivels boeiend als niet boeiend vinden:) |
Citaat:
|
Ingevuld, kunnen we ook de resultaten raadplegen?
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ingevuld.
|
Citaat:
|
Done,
Wat de walen met de rode duivels te maken hebben zal je ons ooit ook wel eens vertellen? Wat is de titel van de thesis en naar welk verband peil je? |
Ingevuld. Raar onderzoek.
|
Voila! Ik heb mijn bijdrage aan de wetenschap geleverd.
|
Citaat:
|
belachelijke vragen. Volgens mij peilt hij naar iets anders dan wat hij beweert.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 10:32. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be