![]() |
Hoge Raad Islam : "Het bestaan van vrouwen is anti-Islamitisch"
Het is te gek voor woorden, en toch.... De Hoge Raad van de Islam heeft op haar 192ste Concilie verklaard dat "het bestaan van vrouwen anti-Islamitisch is".
U gelooft het niet? Lees dan zelf: Council of Islamic Ideology declares women’s existence anti-Islamic Bij de vorige versie, dus de 191ste Concilie, werd reeds gedecreteerd dat het opleggen van een minimumleeftijd voor het huwen van meisjes onislamitisch was. Wat een zootje ongeregeld is me dat! Citaat:
|
Amai zeg, heeft die zijn vrouw hem zo onder de plak dat hij zijn frustratie zo uitleeft?
|
|
Dood aan de Satire !!
Mijn diepste respekt voor de mensen die vrouwen willen opruimen !! http://en.wikipedia.org/wiki/Star_Maidens |
Ik ben een fervente islam-hater, maar niet zo verblind dat ik geen satire meer kan onderkennen.
|
Citaat:
Kunt u de foto misschien verklaren? Alvast mijn dank. |
Citaat:
Die dag heet 'ashura' en is de tiende dag van de maand muharram in de islamitische kalender. |
@SDX
Merkwaardige rouwprocessie. De symboliek ontgaat mij. |
Citaat:
http://www.pakistantoday.com.pk/2014...on-darwin-day/ “Celebrating Darwin Day hurts my sentiments because he claimed my ancestors were monkeys. I am not Ibn-e-baandar, I can assure you that.” Another protestor claimed that Darwin hurt his religious sentiments by claiming that the first person on the earth was a monkey. “I will chop Darwin’s head off,” he bellowed angrily. Muslims seem to be the most vocal about their incompatibility with enlightenment and progression. They call for chopping off heads, quite often, to promote the religion of peace. |
Citaat:
http://www.dawn.com/news/1092468/pak...un-islamic-cii De Council of Islamic Ideology vind dat wetten tegen kinderhuwelijken onislamitisch zijn. |
Citaat:
Dat is echter 't enige wat ik erover kan vinden, behalve deze versie dan (dat vrouwen onislamitisch zijn en die kinderen geboeid naar hun nieuwe eigenaars worden gebracht, maar dat vind ik er zo ver over, alhoewel...in islam is alles er ver over). |
Citaat:
|
Citaat:
Tja wat wilt ge met zo een krankzinnige pedofeet als Mohamed. De appel valt niet ver van de boom is heet toepasselijk of die religie. |
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Daarvoor heeft 'n normaal mens geen preken nodig van 1 of andere zelfbenoemde 'geleerde', 'n normaal mens doet goed zonder daar 'punten' voor te krijgen (eigenbelang), maar uit zichzelf, zoiets zit in je opvoeding. |
Citaat:
Een voorbeeld: Iemand helpt een arme persoon en vraagt daar niets voor in ruil terug. Een andere persoon zegt dan: "Hak raja" oftewel je hebt punten bijgekregen. Zo zie je dat massaal terug tijdens het suiker- en offerfeest. Dan wordt er extra aandacht besteed aan het denken aan je medemens. Dit is wat gewone moslims doen: sparen voor een betere leven na het aardse. Of je er ook in gelooft of niet, het belangrijkste is dat ze van hun geloof goed moeten doen. |
Citaat:
|
Citaat:
Hoeveel om met een vliegtuig tegen een wolkenkrabber te vliegen ? Een bom in de metro te leggen ? Enz... |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 20:15. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be