![]() |
Fouilleren enkel door vrouwen laten gebeuren ?
Nu is de maat vol , voor de vierde keer in mijn leven ben ik gefouilleerd .
Telkens opnieuw lijk ik toevallig op een of andere crimineel die is iets mispeuterd heeft . Telkens opnieuw voelen ze enkel aan mijn ballen , nooit controleren ze mijn broekzakken vestzakken en dergelijke . Dit is simpelweg seksueel misbruik omdat ik een bloedmooie man ben . Let wel , ik zeg niet dat alle politiemannen homo's zijn die hun macht misbruiken , maar er zitten er wel veel tussen . |
Citaat:
Als u wat meer betast wil worden door vrouwen, dan zijn daar andere manieren voor. |
Citaat:
Het schaamtegevoel van de verdachte mag niet geschonden worden . Artikel 28 1 eerste lid eerste en tweede PA van de politiewetgeving . Als ik mij door een homo moet laten fouilleren ontstaat bij mij schaamtegevoel , en nee , ik heb zelfs niets tegen homo's , als ik mij door een vrouw laat betasten heb ik nooit schaamtegevoel . En mij laten betasten door vrouwen is voor mij als mooie man absoluut geen probleem . |
Citaat:
Hoef je echt geen schaamte over te voelen! :lol: |
Citaat:
Wat zit jij eigenlijk op een politiek forum te doen ? 0% verantwoordelijkheid voor de samenleving . |
Citaat:
Hi hi...:roll: |
Citaat:
Zou jij willen dat je onschuldige zoon van 13 zogezegd verdacht wordt van een misdrijf , zich moet laten fouilleren door een politieman met pedofiele neigingen en je krijgt er wettelijk geen speld tussen , de politieman terzake kan steeds zeggen zich vergist te hebben . Om dergelijke zaken tegen te gaan open ik hier een enquete en jij breekt alles af . Veel plezier met jezelf . |
Citaat:
Dus wat is het nu? |
Waarom moeten vrouwelijke agenten de vrouwelijke verdachten fouilleren?
Die regel is er toch ook gekomen om een reden... |
Ballen zonder kaart:
Citaat:
Verder is uw handtekening niet bijzonder tactvol tegenover mensen met het syndroom van Down. Te vergelijken de bewering dat de evolutietheorie zo simpel is dat -pakweg- elke gedegenereerde mankepoot zonder gehandicaptenkaart haar kan begrijpen. Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Mannen die aan hun ballen laten zitten door een homo zijn beschaamd , door een vrouw zijn ze dat niet . |
Citaat:
Alle mooie mannen weten dat ik gelijk heb . |
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
|
Dubbel
Citaat:
Meneer had ook een theorie Citaat:
|
Beken het liever direct: de agent fouilleerde jou en je werd onmiddellijk opgepakt voor verborgen wapendracht.
|
Ik begrijp niet waarom de discussie tot niets leidt , de zaak is duidelijk , bij elke beroepsgroep zitten grosso 10% homo's en 2% pedo's .
Niet dat alle mannelijke agenten in dit geval hun macht gaan misbruiken maar het gebeurd wel , overal zitten rotte appels . Om dit simpel op te lossen moeten alle fouilles simpelweg door vrouwen gebeuren , logischer kan niet . |
Ik begrijp niet waarom de discussie tot niets leidt , de zaak is duidelijk , bij elke beroepsgroep zitten grosso 10% homo's en 2% pedo's .
Niet dat alle mannelijke agenten in dit geval hun macht gaan misbruiken maar het gebeurd wel , overal zitten rotte appels . Om dit simpel op te lossen moeten alle fouilles simpelweg door vrouwen gebeuren , logischer kan niet . |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 08:02. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be