![]() |
Eindelijk!
De waarheid zoals ik ze hier al meermaals beklemtoonde:
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Ten andere heeft u geen hersenen in uw kop en ziet u niet dat daar tot op de punt en de komma correct uitgelegd wordt wat er nu gebeurt en wat er ook bij de vorige staatshervorming gebeurde? Waarom mocht de regimepers dat toen niet schrijven? Dus zolang niemand over de chantagepraktijken van EDR schrijft zolang bestaan die niet voor u, zelfs al zou een Klein kind ze kunnen zien? Leg de toekomst van onze kinderen in de handen van zo'n mensen!!! |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
http://www.knack.be/nieuws/belgie/co...on-137423.html Zodat iedereen kan zien dat de interpretatie van de feiten van toen gemaakt is door ... Een NVA'er, Vuye in casu. Geweldig objectieve bron, moet ik zeggen. |
Citaat:
Ook in Wallonië beginnen meer en meer mensen te beseffen dat de PS een rem is op de ontwikkeling van Wallonië. Zeg dat als Vlaming en je wordt verketterd, vooral in Vlaanderen zelf..... |
Citaat:
Wat wel jammer is, is het quoten op een forum vanuit dergelijke tekst zonder bronvermelding en dat dan voorstellen met nogal wat pathos 'eindelijk' 'zoals ik ze al meermaals aangaf' enz als zijnde een bewijs van juistheid van TS zijn/haar persoonlijke mening. |
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
Oké spreek dan zijn woorden tegen en laat zien dat wat hij zegt niet waar is. |
Citaat:
Ik ben het redelijk eens met Vuye, maar daarom niet 100% hoor. Erger vind ik de mensen die alles wat de N-VA zegt, volledig geloven, zonder er zelf kritisch over na te denken. Dat doet me teveel denken aan de partijslaven van de SPa en CD&V...... |
Citaat:
Trouwens, wie het forum goed volgt, kan vaststellen dat ik bijna nooit reageer op posts rond de regeringsformatie na de laatste verkiezingen. |
Citaat:
In die context is het ook moeilijk om een echte discussie te voeren over de PS en Wallonië... :? |
Citaat:
Belet er je nog iets om ten gronde te reageren? |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Vuye is intelligenter dan dat. Dit is een stuk op bestelling van zijn partij. Het lijkt wel een opiniestuk van Ben Weyts, maar dan met betere formulering en een ander gezicht erop. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 14:28. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be