![]() |
Magnette
"Alle Belgen" zijn voor Magnette: 'des francophones, des Wallons, des Bruxellois et des germanophones'. NIET de Vlamingen.
Citaat:
|
Citaat:
Klaarder kan het niet, maar voor de verblinden zal het waarschijnlijk te klaar zijn. |
komt dit letterlijk uit een artikel? Staat dit ergens op internet?
|
Citaat:
|
Citaat:
http://www.knack.be/nieuws/belgie/co...on-137423.html Geen artikel, maar een opiniestuk van Vuye. |
Is dit een nieuwe mode ? quoten zonder bronvermelding ?
|
Citaat:
|
Citaat:
Ik vind het jammer dat Knuppel al voor de xste keer geen bron vermeldt |
Citaat:
Van mij athans, want ik heb jou nog NOOIT horen memmen als het jouw geloofsgenoten zijn die er op los zeveren zonder bron of link te geven. |
Citaat:
Jullie hebben maar één zin uit dat artikel nodig om op te zoeken van wie de tekst komt. Maar goed, ik heb bewezen wat ik bewezen wilde zien. D�*t snap je toch? |
Citaat:
Ze hebben zich wél ferm in hun dubbelhartige kaarten laten kijken. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Marie, ik heb het niet over jou als ik spreek over "in zijn kaarten laten kijken".
Niemand wordt hier verplicht om ergens op te reageren. "Ze" hebben het echter ten overvloede gedaan...... Op het ontbreken van de bron toch.... Ik gaf hen nochtans zo'n mooie de kans om op de bal te spelen in plaats van op de man.... |
Citaat:
|
Als men al dat "gerommel" van de traditionele partijen overschouwt, dan
wordt met de dag duidelijker dat de N-VA wel een heel goede verkiezingsuitslag zal moeten scoren of ze worden weerom aan de kant gezet. Het is dus helemaal niet zeker dat ze aan het beleid kunnen deelnemen en het zo goed zijn uitspraken hierover te matigen. Laat eerst de kiezer uitspraak doen en dan... |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 02:59. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be