![]() |
Hoofddoekenverbod in gemeenschapsonderwijs wankelt
Bron
Detail tekst: Citaat:
Citaat:
Laat dan de T-shirts met de opdruk 'Ik ben de reetkever' ook maar toe achter de loketten, want die mensen komen tenslotte ook voor iets op en willen dat met enige graagte delen met de rest van de wereld. Laat dan een leerling die binnenkomt in de klas met een swastika op zijn mouw ook maar toe ... die komt ook voor iets op, wat het ook moge wezen of geweest zijnde. Hebben ze er ene probleem mee dat er een hoofddoekenverbod van kracht is er staat hun niets in de weg van terug af te reizen naar de landen van herkomst waar men er naar alle waarschijnlijkheid zo geen probleem van maakt. :roll: |
Mensen dragen wat ze willen. Het leven is te kort om zich naar andermans oppervlakkigheid en angsthazerij te schikken.
|
Citaat:
We beloven het niet voort te vertellen aan hun God |
Citaat:
|
We gaan privéscholen moeten oprichten om onze kinderen te beschermen tegen die islamitische, opdringere godsdienstgekte.
In een privschool kan je die religieuze fanatiekelingen buiten houden, niet? |
Het vrije westen is zo vrij dat het binnen afzienbare tijd niet meer vrij zal zijn.
|
Ik neem aan dat straks iedereen een setje privileges kan opeisen, als op basis van een geloofsovertuiging van de regelgeving kan worden afgeweken dan behoor ik als individu dat ook te kunnen.
|
Citaat:
Het vrij onderwijs bestaat uit privé scholen... Aandeel vrij onderwijs : 68,28% (tegen 15,27% gemeenschapsonderwijs en 16,46% van de gemeenten en provincies) Het enige net dat het tot hiertoe aandurfde is nu net het gemeenschapsonderwijs waar het totaal verboden is. En net dit verbod wil men via de rechter terugdraaien. Jammer genoeg wou de katholieke koepel het niet algemeen verbieden doch laten zij de keuze aan de individuele scholen. |
Op De Standaard online mag de lezer opnieuw commentaar posten, en nog wel bij het hoofddoekartikel. Dat is opmerkelijk, want de commentaren plaatsen werd gestopt enkele maanden geleden.
|
Dan moet dit ook kunnen. Dit is nu eenmaal de man zijn levensovertuiging.
http://www.hbvl.be/limburg/hasselt/h...eitskaart.aspx Citaat:
|
Citaat:
Ik neem aan dat na de hoofddoek, nu ook de christelijke kindertjes met mijtertjes mèt kruis aan de lessen mogen deelnemen? |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Iemand zal toch eens moeten bewijzen dat die hoofddoek een religieuze betekenis heeft. Het is pas de laatste 15 �* 20 jaar dat hoofddoeken in het straatbeeld verschenen. Waarom werden de eerste dertig jaar vd migratie geen gedragen ???
Waar in de koran staat vermeld, dat vrouwen een hoofddoek moeten dragen ???? Ik heb het hier al meermaals vermeld, foute imams met veel teveel vrijheid hebben het hier grondig verpest. |
Citaat:
Bemerk dat wat tussen () staat door de vertaler zèlf is toegevoegd, dus geen koranische vertaling is. Citaat:
http://mquran.org/content/view/3592/4/ Dit is een hele plezant site, want hier besluiten ze zelfs dat één oog vrijlaten voldoende is. Citaat:
Although no one can claim that a woman who does not wear a veil desires to attract the attention of men to herself, it is an undeniable and frequently witnessed reality that a woman who displays her charms often exposes herself to unwanted attention. Dus mogen nu de vlaamse meisjes zich verwachten aan extra "unwantend attention" van de Mohammedjes in de klas, want als ze dat niet willen, dan moesten ze zich maar ingepakt hebben. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 03:31. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be