Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Immigratie en integratie (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=16)
-   -   Een humaan vreemdelingenbeleid (https://forum.politics.be/showthread.php?t=20071)

Cynicus 12 september 2004 06:45

Een humaan vreemdelingenbeleid

Wat is het meest humane vreemdelingenbeleid inzake niet-Westerse vreemdelingen ?

Een menswaardig terugkeerbeleid dat de vreemdelingen de kans geeft in hun land van herkomst een nieuw en gelukkig leven te beginnen ?

of

De hier aanwezige vreemdelingen met wat sociale uitkeringen in de marginaliteit laten zitten, en de samenlevingsproblemen laten escaleren ?

Sunshine 12 september 2004 12:39

Persoonlijk vind ik de keuze tussen slechts 2 opties wel wat beperkt. Jammer dat er niet meer keuzemogelijkheden in je poll waren voorzien.
In ieder geval, de samenlevingsproblemen laten escaleren is niet de oplossing, dat veroorzaakt alleen maar ellende en ongenoegen.

Astenblieft mensen 12 september 2004 12:48

Je poll slaat al een koe op een drumstel, Cynicus!
Optie 1: dat we een vreemdeling een paar centen zakgeld meegeven voor onderweg terug en dat m dan blij is dat hij weer terug is in zijn eigen land: ??? Yeah Right. En dan? Opgeruimd staat netjes lijkt me een betere title voor optie 1.
Optie 2. is bijzonder politiek gekleurd en is ook volledig uit de lucht gevallen.

Verras me met een volwassen Poll!

Phrea|K 12 september 2004 13:04

't is inderdaad weer een belachelijke poll (maar goed, het illustreert wel mooi hoe zwart-wit sommigen denken :roll2: ).

Cynicus 12 september 2004 13:19

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Astenblieft mensen
Je poll slaat al een koe op een drumstel, Cynicus!
Optie 1: dat we een vreemdeling een paar centen zakgeld meegeven voor onderweg terug en dat m dan blij is dat hij weer terug is in zijn eigen land: ??? Yeah Right. En dan? Opgeruimd staat netjes lijkt me een betere title voor optie 1.
Optie 2. is bijzonder politiek gekleurd en is ook volledig uit de lucht gevallen.

Verras me met een volwassen Poll!

Optie 2 vat gewoon het gevoerde vreemdelingenbeleid samen van de laatste decennia.

Weisse Wolf 12 september 2004 15:41

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Cynicus
Optie 2 vat gewoon het gevoerde vreemdelingenbeleid samen van de laatste decennia.

Zeer juist! Het is onze schuld niet dat vreemdelingen in de marginaliteit zitten, daar hebben ze zelf voor gekozen. Politiek links zal het een zorg wezen, zolang ze hun stemmen maar kunnen binnenhalen en hun mannetjes op de juiste postjes kunnnen plaatsen zijn ze al content.

Astenblieft mensen 12 september 2004 21:37

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Cynicus

Wow, wat een goed onderbouwd standpunt.

Het Vlaams Blok is retedom.
dat is gewoon zo.

ingenious 12 september 2004 22:25

cynicus hengelt gewoon naar een plaatsje in het quote-archief denk ik. maar ik gun het hem niet. na! :-)

C uit W 13 september 2004 16:50

Doet me denken aan Verhofstadt of de chaos

Sunshine 14 september 2004 19:04

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Astenblieft mensen
Wow, wat een goed onderbouwd standpunt.

Het Vlaams Blok is retedom.
dat is gewoon zo.

Zolang jullie dat maar blijven denken waardoor jullie ons zwaar onderschatten mag je gerust van mij zulke meningen en uitspraken doen.:twisted:

Sunshine 14 september 2004 19:09

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door ingenious
cynicus hengelt gewoon naar een plaatsje in het quote-archief denk ik. maar ik gun het hem niet. na! :-)

Rechts hecht weinig belang aan het quote-archief. We hebben ons tijd wel beter te benuttigen dat continue posting van anderen te zitten quoten of continue postings op te sporen om op het rode driehoekje te kunnen klikken. Dergelijk kinderachtig gedrag is niet aan rechtsgezinden besteed. :-)

nou nou 14 september 2004 19:33

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Sunshine
Zolang jullie dat maar blijven denken waardoor jullie ons zwaar onderschatten mag je gerust van mij zulke meningen en uitspraken doen.:twisted:

De moment dat we het niet meer denken, weet ons op tijd te zeggen dat we ermee stoppen eh. :roll:

Vlaanderen Boven 14 september 2004 19:36

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door nou nou
De moment dat we het niet meer denken, weet ons op tijd te zeggen dat we ermee stoppen eh. :roll:

Wauw...ingewikkeld.

Zou ik dan toch rechts zijn?

ingenious 14 september 2004 19:39

Citaat:

Rechts hecht weinig belang aan het quote-archief. We hebben ons tijd wel beter te benuttigen dat continue posting van anderen te zitten quoten of continue postings op te sporen om op het rode driehoekje te kunnen klikken. Dergelijk kinderachtig gedrag is niet aan rechtsgezinden besteed. :-)

hoe komt het dan dat jij steeds opnieuw posts in het quote-archief komt weerleggen, als je er toch niet om geeft?

btw, lees maar eens wat cynicus in het quote-archief getypt heeft, want nu maak je je wel een klein beetje belachelijk.

Sunshine 14 september 2004 20:54

Citaat:

hoe komt het dan dat jij steeds opnieuw posts in het quote-archief komt weerleggen, als je er toch niet om geeft?

btw, lees maar eens wat cynicus in het quote-archief getypt heeft, want nu maak je je wel een klein beetje belachelijk.

Hoorde ik nu ergens één of ander griet spreken of ... was het een vlieg die in de woonkamer even voorbijzoemde ? :lol: :lol: :lol:

ingenious 14 september 2004 21:03

Citaat:

Hoorde ik nu ergens één of ander griet spreken of ... was het een vlieg die in de woonkamer even voorbijzoemde ? :lol: :lol: :lol:

ik heb geen 'griet' gehoord, en ik zie ook geen tekst getypt door een 'griet'.

en dat jij last hebt van strontvliegen interesseert mij eigenlijk niet.

Sunshine 14 september 2004 21:28

Citaat:

ik heb geen 'griet' gehoord, en ik zie ook geen tekst getypt door een 'griet'.

en dat jij last hebt van strontvliegen interesseert mij eigenlijk niet.

Voor mij ben je een [size=7]GRIET[/size]. Tenzij je gaat beweren plots een man te zijn geworden ??? :-)

ingenious 14 september 2004 21:29

Citaat:

Voor mij ben ......je een [size=7]GRIET[/size]. Tenzij ......je gaat beweren plots een man te zijn geworden ??? :-)

ik ben geen man, maar mijn naam is inge, niet griet. waar haal je dat? :roll:

en het is niet omdat je een groter lettertype gebruikt, dat het ineens wel waar is hoor.

Sunshine 14 september 2004 21:35

Citaat:

ik ben geen man, maar mijn naam is inge, niet griet. waar haal je dat? :roll:

en het is niet omdat je een groter lettertype gebruikt, dat het ineens wel waar is hoor.

Hahaha, das een goeie ! Nu snap ik je. Heb je verkeerd begrepen en jij mij.
Sommige meisjes kunnen er niet tegen dat ze een "griet" worden genoemd en ik dacht dat je daarom poste geen griet te zijn. Jij daarentegen zag het woord "griet" als een voornaam, hetgeen "griet" eveneens dat kan zijn, maar ik bedoelde het niet als voornaam, maar als een ander woord voor meisje, net zoals je een "nana" kan zeggen.
Deze misverstand vond ik in iedergeval best wel grappig. ;-)

ingenious 14 september 2004 21:39

Citaat:

Hahaha, das een goeie ! Nu snap ik ...je. Heb ...je verkeerd begrepen en jij mij.
Sommige meisjes kunnen er niet tegen dat ze een "griet" worden genoemd en ik dacht dat je daarom poste geen griet te zijn. Jij daarentegen zag het woord "griet" als een voornaam, hetgeen "griet" eveneens dat kan zijn, maar ik bedoelde het niet als voornaam, maar als een ander woord voor meisje, net zoals je een "nana" kan zeggen.
Deze misverstand vond ik in iedergeval best wel grappig. ;-)

:rofl:

nee zonnestraal, het was geen misverstand, ik ben gewoon met je voeten aan het rammelen. dat je er in zou trappen had ik wel niet durven denken :lol:

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 15:14.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be