![]() |
Bracke: stem Vlaams Belang
http://vlaamsbelang.be/nieuws/10669
![]() Citaat:
|
Citaat:
|
neen ze trekken allemaal in een andere richting.... je wordt er duizelig van. Wat is het palmares van 10 jaar n-va ...buiten meer vreemdelingen en meer transfers? meer geld op de bank van opportunisten alla bracke.
|
Citaat:
|
Citaat:
Toch niet de hofnar ? :lol: |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Homans? Die franstalige congolezen? die turken di in het turks de n-va campagne voeren? ne panda....
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Al de rest is verkiezingspraat en loze beloftes. |
Bracke is glijmiddel net als dat extra geld voor moskeeën en uitbouw moslimzuil etc het zorgt ervoor dat de linkse media te vriend gehouden wordt.
|
Bracke is glijmiddel net als dat extra geld voor moskeeën en uitbouw moslimzuil etc het zorgt ervoor dat de linkse media te vriend gehouden wordt.
|
Doet me denken aan madame Homans. In een interview vond zij het spijtig dat er geen contact meer was met Marie-Rose Morel tijdens haar gevecht met kanker, ondanks dat zij een prachtvrouw was. Homans wilde geen contact met haar, omdat zij partijlid was van het VB.
Nog maar eens de ware aard van de NVA. NVA = de grootste spreidstand aller tijden. Straks gaat madame Homans ook nog mee op de foto met een moslimterrorist, in navolging van madame Milquet. |
als ik die homans zie is mijn dag omzeep ..... wat een hypocriete heks... en dat verwrongen gezicht.
|
Citaat:
|
Citaat:
Ik kan daar alleen maar uit besluiten dat het cordon sanitaire veel meer kwaad dan goed heeft gedaan. En nog. Wie er zich niet aan houdt wacht de uitsluiting vanwege de.....uitsluiters die het cordon op de wereld hielpen. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:59. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be