![]() |
VLD congres - wereldschokkend
Open VLD voor
- Woonbonus en staatssecretaris privacy, tegen legalisering cannabis. - En...Vlaanderen vleugels geven. ----------- Sinds 1999 federaal mee aan de macht. Verhofstadt had zelfs geen sluitende begrotingen tijdens 8 gouden economische jaren, ondanks verstikkende belastingen in La Belgique. Die durven zichzelf liberalen te noemen en zelfs het woord "Vlaanderen" in de mond te nemen. |
Bwa, de laatste zin van hun congresteksten luidt zoiets van "en wij willen ons reeds op voorhand verontschuldigen voor het feit dat we er eigenlijk niets van zullen bakken".
. |
Citaat:
|
dus tegen hun jongerenbond in, die voor het legaliseren van drugs waren, stemmen de oude krokodillen tegen, gelukkig maar
|
Citaat:
Ze durven nog afkomen met "en de engiste die beseffen dat er geen extra belastingen nodig zijn , is de oVld" Terwijl ze nog in een belastingregering zitten . Je moet maar durven. |
Citaat:
|
Citaat:
http://www.hln.be/hln/nl/960/Buitenl...Colorado.dhtml Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Verschil tussen huisbrandolie en diesel per liter; 0.795 en 1.433.
Dat is na belasting. Dus ook daar bijna 100 percent accijns. Gelegaliseerde marihuana gaat meer kosten dan nu. Toch als die belast word zoals we het hier kennen. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Aangezien het toch gemakkelijk te koop is kunnen we maar 2 keuzes maken.
(1) Strenger worden op de illegale handel en de dealers. (2) Het behandelen als een genotsproduct,D.W.Z. Controle op boekhouding,kwaliteit,traceerbaarheid. Belasting en accijns toepassen. Dan komen de huidige handelaars wel in het vizier van de sociale zekerheid. Ik twijfel of er nu veel over belastingen,BTW,sociale lasten en boekhouding word nagedacht. Ik kies voor (2) omdat (1) onwerkbaar is. |
Zouden ze naar de zee geweest zijn na hun congres, kunnen ze weer in hun blootje het sop in, van al dat 'werken' dat ze zogezegd doen :)
|
Ik begrijp het gewoon niet meer.
Wie stemt toch op deze partij? Ongeïnformeerde boertjes? Ik kan het niet vatten. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
"Wie gelooft die mensen nog?" |
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 16:47. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be