![]() |
België krijgt 'open gevangenis' voor vrouwen
En 'ze' blijven in hoog tempo maar gevangenissen bijbouwen, wat leuk toch niet?
Bron Detail tekst: Citaat:
Beschuldigde sta op! ![]() Citaat:
Zie dat je niet in de gevangenis terecht komt, grow up! |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Ik zou elke mannelijke gedetineerde die 'niet vluchtgevaarlijk' is aanraden om een klacht in te dienen bij "het centrum" wanneer hij naar een gesloten instelling wordt verwezen... 8-) |
Open gevangenissen voor mannen bestaat al minstens een eeuw.
Maar het is hoog tijd dat ze eindelijk ook eens wat meer vrouwen in gevangenissen stoppen. Tot hiertoe zijn vrouwen altijd die engeltjes die nooit iets misdoen. Nochtans achter iedere crimineel staat een hebberige vrouw. |
Citaat:
Raak! 10/10 |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
En als er maar 4 zijn veranderd dat ook niks aan de zaak. Ze zijn er en ze zijn er al lang. En dat brengt weinig of geen problemen met zich mee allemaal. |
Citaat:
Ik tevreden natuurlijk, tot ik daar kwam, niks open, volledig gesloten. |
Citaat:
Vroeger zaten de landlopers daar ook meen ik opgevangen te hebben? Nou ja, laat de vrouwen ook maar eens wat worteltjes trekken. t' zal ze geen kwaad doen. |
Citaat:
|
Citaat:
En op donderdag stoofvlees met frieten zeker? Van mij kreeg je iedere dag een lepel havermoutsepap en daarmee kon je het stellen. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Zoals toen men de wet veranderde, de verdachte mag nu bij zijn verhoor een advocaat aanwezig hebben. De politie was tegen die wet, want zeiden ze, "dan kunnen we de verdachte niet meer dwingen van vrijwillig te bekennen..." |
Citaat:
Dus opletten met dat "worteltjes trekken". Tenzij... |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 18:07. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be