![]() |
Sexy Maya Detiège: "Soms wil je gewoon een vrouw zijn"
http://www.hln.be/hln/nl/17781/Verki...ouw-zijn.dhtml
![]() Citaat:
Wat is de volgende stap? Iedereen die op haar stemt krijgt een handjob? |
Citaat:
Maar het is toch een beetje doorzichtig dat ze nu opeens sexy wil zijn, denk je niet? Ik vind het nogal hoerig eigenlijk. |
Citaat:
|
Goeie pokie
|
Mooi of niet mooi, geen commentaar.
Wat ik dan weer wel weet is dat je als man, mocht je op zoek zijn naar een vrouwtje, best eens eerst naar je toekomstige schoonmoeder kijkt in de zin van: Als dat nog een knappe vrouw is, pakken de dochter. Is dat geen knappe vrouw, dumpen de dochter. p.s. Mijn bovenstaande zin heeft niets te maken met de dochter van de 'oud' Burgemeester van Antwerpen Leona Detiège. De zin was in het algemeen 'bekeken'. :rofl: Om eerlijk te zijn, ze staat er best leuk op. :cheer: |
Mooie foto :thumbsup:
|
Citaat:
|
Lekkere tieten die blijven recht staan zonder BH maar het aangezicht is niet om doen. Versleten en lelijk.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ze heeft dezelfde antipathieke ventekop als haar gefrustreerde mannenhatende moeder.
|
Citaat:
|
Citaat:
Logisch dus dat ze nu 'sexy' foto's van haarzelf online smijt om naar complimentjes te vissen. En je ziet dat ze dan toch telkens keihard voor de traditionele 'jong, naïef en gewillig'-look gaan. Hoe oud, links en feministisch ze ook zijn. :-) |
Citaat:
|
Een hoofddoek, gecombineerd met de tieten, had meer stemmenwinst opgeleverd. Onze geitenneukers zouden klaarkomen op het stembiljet.
|
Citaat:
Arme Maya. |
De MILF stem wordt nu verdeeld tussen Maya Detiege en Anke Vandermeersch
|
Citaat:
|
Citaat:
Die laten zich meer gaan als de seks goed is, maar dan moet je wel stevig boren. Dat gezegd zijnde, Maya heeft het sexappeal van een vuile lavabo. |
Ze hebben een paar kilo schmink op dat gezicht moeten smeren om het toonbaar te maken. Misschien is er zelfs photoshop aan te pas gekomen.
Ik kijk daar allemaal los doorheen, een sos is en blijft een sos. Het karakter en de gedachtengang zijn achterbaks. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 20:14. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be