Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Binnenland (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=13)
-   -   Sexy Maya Detiège: "Soms wil je gewoon een vrouw zijn" (https://forum.politics.be/showthread.php?t=200820)

Demper 14 april 2014 15:52

Sexy Maya Detiège: "Soms wil je gewoon een vrouw zijn"

http://www.hln.be/hln/nl/17781/Verki...ouw-zijn.dhtml

Citaat:

"Soms heb je geen zin om politica te zijn, maar gewoon een vrouw", schreef ze bij het kiekje.

"Vanochtend stond de teller al op 450 �* 500, dus je moet niet schrikken als je een andere Maya Detiège in het straatbeeld ziet", aldus de politica.
De verkiezingen staan voor de deur, en Maya wil opeens een vrouw zijn.

Wat is de volgende stap?
Iedereen die op haar stemt krijgt een handjob?

Demper 14 april 2014 15:58

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door S.W.T.P. (Bericht 7098311)
Is dat nu die buurvrouw van jou?

Nee.

Maar het is toch een beetje doorzichtig dat ze nu opeens sexy wil zijn, denk je niet?

Ik vind het nogal hoerig eigenlijk.

fred vanhove 14 april 2014 16:38

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door S.W.T.P. (Bericht 7098327)
Elke vrouw wil sexy zijn.
Sommige mannen willen dat ook. Neem nu, 'Syndrome'. Die sukkelaar is zo lelijk dat hij middels dit forum straks zelf gaat geloven hoe mooi hij is. Er is zelfs nog niemand in deze wereld die hem bij zijn ballen heeft gehad. Die jongen verwerkt dat niet.
Maya, heeft een gelijkaardig probleem denk ik.

Ik vind ze toch veel mooier dan dat oerlelijk mens Fraulein Homan.....daar heb ik eerlijk gezegd wat schrik van:evil:

Tempest 14 april 2014 16:45

Goeie pokie

Universalia 14 april 2014 16:47

Mooi of niet mooi, geen commentaar.

Wat ik dan weer wel weet is dat je als man, mocht je op zoek zijn naar een vrouwtje, best eens eerst naar je toekomstige schoonmoeder kijkt in de zin van: Als dat nog een knappe vrouw is, pakken de dochter. Is dat geen knappe vrouw, dumpen de dochter.

p.s. Mijn bovenstaande zin heeft niets te maken met de dochter van de 'oud' Burgemeester van Antwerpen Leona Detiège. De zin was in het algemeen 'bekeken'. :rofl:

Om eerlijk te zijn, ze staat er best leuk op. :cheer:

Zeus 14 april 2014 16:53

Mooie foto :thumbsup:

Demper 14 april 2014 17:10

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Zeus (Bericht 7098380)
Mooie foto :thumbsup:

Zieke!

Gipsy 14 april 2014 17:13

Lekkere tieten die blijven recht staan zonder BH maar het aangezicht is niet om doen. Versleten en lelijk.

Vigilant 14 april 2014 17:14

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Demper (Bericht 7098308)
http://www.hln.be/hln/nl/17781/Verki...ouw-zijn.dhtml

De verkiezingen staan voor de deur, en Maya wil opeens een vrouw zijn.

Wat is de volgende stap?
Iedereen die op haar stemt krijgt een handjob?

Ze is single sinds enkele weken. Hare Chris "One down, ten to go" Dusauchoit heeft haar laten zitten.

Demper 14 april 2014 17:15

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Vigilant (Bericht 7098408)
Ze is single sinds enkele weken. Hare Chris "One down, ten to go" Dusauchoit heeft haar laten zitten.

Ik stel voor dat ze nu voor een vreemdeling kiest.

Xenophon 14 april 2014 17:22

Ze heeft dezelfde antipathieke ventekop als haar gefrustreerde mannenhatende moeder.

fred vanhove 14 april 2014 17:22

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Gipsy (Bericht 7098407)
Lekkere tieten die blijven recht staan zonder BH maar het aangezicht is niet om doen. Versleten en lelijk.

Tegenwoordig is men met 45 voor alles en nog wat te oud en versleten....behalve om te werken dan is men op zijn zestigste nog een jong en knap veulen !!:roll::roll:

Thuleander 14 april 2014 17:31

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Vigilant (Bericht 7098408)

Gedumpt worden is dodelijk voor het zelfvertrouwen van een vrouw. En zéker gedumpt worden door zo'n loser als Chris Dusauswa, dat is helemaal om depressief van te worden.
Logisch dus dat ze nu 'sexy' foto's van haarzelf online smijt om naar complimentjes te vissen.

En je ziet dat ze dan toch telkens keihard voor de traditionele 'jong, naïef en gewillig'-look gaan.
Hoe oud, links en feministisch ze ook zijn. :-)

Gipsy 14 april 2014 17:38

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Thuleander (Bericht 7098424)
Gedumpt worden is dodelijk voor het zelfvertrouwen van een vrouw. En zéker gedumpt worden door zo'n loser als Chris Dusauswa, dat is helemaal om depressief van te worden.
Logisch dus dat ze nu 'sexy' foto's van haarzelf online smijt om naar complimentjes te vissen.

En je ziet dat ze dan toch telkens keihard voor de traditionele 'jong, naïef en gewillig'-look gaan.
Hoe oud, links en feministisch ze ook zijn. :-)

Ik duik liever met een jonge frisse griet in de koffer dan met een versleten oude slets. Meestal doen die toch niets anders dan zagen.

Lukkas 14 april 2014 17:42

Een hoofddoek, gecombineerd met de tieten, had meer stemmenwinst opgeleverd. Onze geitenneukers zouden klaarkomen op het stembiljet.

Thuleander 14 april 2014 17:42

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Gipsy (Bericht 7098430)
Ik duik liever met een jonge frisse griet in de koffer dan met een versleten oude slets.

Chris Dusauswa ook, denk ik.
Arme Maya.

Tempest 14 april 2014 17:47

De MILF stem wordt nu verdeeld tussen Maya Detiege en Anke Vandermeersch

Demper 14 april 2014 17:48

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Lukkas (Bericht 7098434)
Een hoofddoek, gecombineerd met de tieten, had meer stemmenwinst opgeleverd. Onze geitenneukers zouden klaarkomen op het stembiljet.

²

Demper 14 april 2014 17:52

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Gipsy (Bericht 7098430)
Ik duik liever met een jonge frisse griet in de koffer dan met een versleten oude slets. Meestal doen die toch niets anders dan zagen.

Een oudere vrouw is soms beter in bed dan een jong grietje.
Die laten zich meer gaan als de seks goed is, maar dan moet je wel stevig boren.
Dat gezegd zijnde, Maya heeft het sexappeal van een vuile lavabo.

Hypochonder 14 april 2014 17:55

Ze hebben een paar kilo schmink op dat gezicht moeten smeren om het toonbaar te maken. Misschien is er zelfs photoshop aan te pas gekomen.

Ik kijk daar allemaal los doorheen, een sos is en blijft een sos. Het karakter en de gedachtengang zijn achterbaks.

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 20:14.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be