![]() |
het blauwe bloed
vandaag de nieuwe gezalfden in de krant:
http://www.standaard.be/cnt/dmf20140415_01068815 Kan er me iemand uitleggen waarom Johan Swinnen, ambassadeur in Rwanda ten tijde van de genocide, blauw bloed krijgt? Heeft dat iets te maken met verantwoordelijkheid enzo? of het gebrek eraan? |
Citaat:
|
|
Wie geeft er daar nu een zak om, om dat debiele koningshuis.
|
Citaat:
Dit gaat over de REDEN waarom sommige mensen tot de adelstand worden verheven. |
@circe: de reden waarom mensen door de stelende eksters van Laeken in de adelstand verheven worden is een vorm van klantenbinding. Door sommigen onder ons(zeg maar volksfiguren, sportmensen, artiesten) te verheven tot de adelstand hopen ze een soort sympathie op te wekken voor hun circus dat kost wat kost moet overleven en in stand gehouden worden. Bij mij lukt dit niet, weg met dit geldverslindend, middeleeuws achterlijk gedoe. Op 25 Mei 2014 gaat mijn stem dan ook naar één der partijen die dit willen afschaffen(en er zijn meerdere partijen).
|
Ja zeg ze moeten zorgen dat gans die kudde kindjes kan kiezen uit voldoende blauw bloed, dus je kiest uit mensen die voldoende geld verdiend hebben door belastingen te ontduiken of door geld over te hevelen van de overheid naar het koningshuis anders kun je dat niet verklaren
|
Citaat:
Maar dat zal dat blauw bloed wel zijn die het verschil maakt ......? |
Citaat:
En zij bevinden zich in de hoogste regionen in ons land. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik heb horen waaien dat de prince Phphphillippe destijds (voor de opstand daar) als jonge gast graag naar Ruanda ging.
Ik peins dat die ambassadeur hem daar goed voorzien heeft van eten, drinken en nog wat leuks. . |
En ik dacht dat hij maagdelijk getrouwd was. Alléz zoals het hoort hé.
|
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
;) |
Citaat:
Ik las nog net dat Hijzelf het privilege heeft om de kandidaten aan te duiden. Zo werd ook het hoofd van de moslimexecutieve ook in de adelstand verheven. (jeweetwel dat frauderende, veroordeelde clubje, dat ooit werd afgeschaft en zonder subsidies gezet, en dan op miraculeuze wijze zonder enige openbaarheid toch maar stilletjes terug in gang werd gezet waarna het roerend stil is geworden) Ze moeten daarvoor zo'n 3.700 € betalen. Dit zal dus ook wel uit de kas van de moslimexecutieve komen zeker? |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 18:10. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be