![]() |
COVELIERS "WIL WEL VLD-VOORZITTER ZIJN"
COVELIERS "WIL WEL VOORZITTER ZIJN"
*************************************** VLD-senator Hugo Coveliers stelt zich kandidaat voor het voorzitterschap van de VLD als er zich geen valabele tegenkandidaat meldt voor huidig interim-voorzitter Bart Somers. Dat heeft Coveliers gezegd op de regionale Antwerpse tv-zender ATV. Op 4 december verkiezen de VLD-leden een nieuwe partijvoorzitter. De Antwerpse senator vindt het volstrekt ondemocratisch dat in zijn partij, "maar ook in andere partijen", telkens maar één figuur voor het voorzitterschap naar voren wordt geschoven. "De smalle VLD-top wikt en beschikt", zegt Coveliers nog. de cirque goa beginnen :lol: |
Citaat:
(http://www.standaard.be/nieuws/binne...cleID=GLH8NL33 ) En daar heeft hij m.i. 100% groot gelijk in... |
Eens kijken hoe die 'smalle partijtop' deze keer Coveliers tot andere gedachten gaat brengen....
|
ik zou dat wel een goeie vinden. :lol:
|
Citaat:
Maar één voorzitter dat kan normaliter niet... |
bwaa, Coveliers zegt zijn gedacht.
en vaak is dat helemaal niet zo slecht...de VLD had er beter wat meer naar geluisterd. |
Citaat:
|
Citaat:
![]() 8) Het is maar een voorstel. ;-) |
Citaat:
er is een groot verschil ts electorale campagne en overtuiging. ga eens op stap met zijn zoon en je weet direct hoe het zit vis a vis de joodse gemeenschap/israel...:lol: |
Citaat:
|
Citaat:
*edit* ahja, ontopic Liever niet als het ff kan, kwestie van mijn hoop op een degelijke belgische liberale partij niet volledig te kelderen. |
Citaat:
*ook back to topic * Als de keuzemogelijkheden zouden bestaan uit Somers, Daems, Smagghe en Coveliers, dan zou de volgorde van voorkeur in mijn geval zijn : 1. Smagghe : neemt geen blad voor de mond, en da's een goede eigenschap voor een partijvoorzitter. -serieuze kloof- 2. Coveliers : staat enkel op de tweede plaats omdat de andere twee nóg lager scoren. De wijze waarop hij zich steeds weer liet inpoeieren door de vLD-top getuigt van weinig karakter. Dan nog meer respect voor Beysen, die op zijn minst het lef had om de deur achter zich dicht te trekken na een gelijkaardige confrontatie. 3. Daems : het Sabena-dossier is nog niet vergeten. Daems dus toch maar beter niet. 4. Somers : te wollig, te hoog Stefaan Declerck-gehalte. Somers vervalt te snel in "iets-nietszeggends-zeggen" om toch maar niet "iets-ietszeggends" te moeten zeggen. De jongste tijd is zijn dada "respect voor iedereen". Bon, dat roept bij mij flashbacks op naar de tijd van Wollig Stefaantje. Feitelijk, he, moet ik vanuit een neutraal oogpunt toegeven dat De Gucht feitelijk de 4 beschikbare opties veruit overklaste inzake "voorzitters-capabiliteit", en dat valt me zwaar om zeggen, want ik heb een grondige afkeer van die vent. Maar bekwaam was-ie wel voor die functie. :-? |
Citaat:
KDG weet perfect dat de transfers onaanvaardbaar zijn, maar heeft er NIETS aan veranderd. KDG wist perfect dat het vreemdelingenstemrecht voor zijn partij katastrofaal zou zijn, en heeft het niet tegengehouden tijdens de regeringsonderhandelingen. Twee onvergefelijke fouten voor een partijvoorzitter. En geen fouten door onwetendheid, maar door gebrek aan karakter om te doen wat moet gedaan worden. |
Nieuwe voorzitter voor de VLD? Waarom, zet Somers de stoelen niet netjes genoeg klaar? :mrgreen:
|
Citaat:
Kronkel maar verder hoor bruut paterken. Nog altijd last van precies van wat ze je aangedaan hebben. Kan wel verzorgd worden als het moet, maar zou dat maar niet doen, je bent toch zo hilarisch op dit forum. Iedereen valt omver van het lachen als jij weer iets post :-):-) |
Citaat:
Daarbovenop was de vLD als partij ook helemaal niet tegen het vreemdelingenstemrecht, zij het -opnieuw - enkel op papier omdat het in electorale tijden "lekker bekte". Dat hebben ze op hun congres bewezen. En de verkiezingsuitslag ? Pfff, wat kan hij eraan doen dat dat stomme kiesvee er niet mee kan lachen dat het in de zak werd gezet door die valse beloftes ? Dus : in de lijn van de partij was De Gucht best wél een goede voorzitter. ;-) |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Ten slotte bewijst de verkiezingsuitslag: hij was een rampzalig voorzitter. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 07:42. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be