![]() |
Met de taxi naar de slaapplaats.
Mag niet.
Particuliere taxi spelen (uber) mag niet. Particulier hotel spelen (airbnb) mag niet. Bron Of toch? Want: Citaat:
Ma soit, de grond van de zaak: de overheid heeft niet graag dat mensen hier en daar een centje meepikken. Want anders gaan natuurlijk alle hotels en taxibedrijven failliet. Wat jullie? Ver van jullie bed of toch een mening? |
Kunnen we die regeltjes niet uitbreiden?
Bv. Iedereen die iets tweedehands op een site aanbiedt, wordt bekeken als een winkel en moet dus bijhorende administratie kunnen voorleggen. Iedereen die tips geeft op tuin-sites is een tuinman en moet dus btw aanrekenen voor zijn verleende diensten. Iedereen die iemand de weg wijst is een gids en moet dus gediplomeerd zijn. Iedereen die al eens een krop sla uit zijn tuin weggeeft is een groenteboer en mag dus het federaal voedselagentschap over de vloer verwachten. Iedereen die al eens iemand uitnodigt voor een etentje baat een restaurant uit met bijhorende regeltjes als gevolg. Ze hebben daar nog werk bij de staat! |
Iedereen die hier iets post wordt bekeken als journalist en krijgt bij onregelmatigheden niet langer een ban maar moet voor assisen verschijnen.
|
Citaat:
|
Ik heb nu al compassie met de rechter die daar als eerste een oordeel over mag vellen.
Is iemand een vriend of een vreemde? Waar de politiek zich tegenwoordig al mee bezig houdt. Al chance dat er geen dringendere zaken aan te pakken zijn… |
Het mag van Neelie Kroes.
Wat een lokaal rechtertje of mandaatje daarvan vindt, zal me een zorg wezen. |
Voor mij is 't simpel.
Bij de eerste boete van 250 die ik krijg, ga ik de komende 50 jaar 100% zwart. En dat meen ik. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Eigenlijk is er nood aan een belasting op zetels...
|
Citaat:
Wel een goed idee, belastingen laten betalen op iets dat gratis is. |
Thuis eten beboeten omdat het oneerlijke concurentie is tegenover de restaurants...
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik eet toch wel graag meestal thuis :)
Elke dag op een ander eten => horeca , wordt wel wat duur :oops: |
Citaat:
|
Citaat:
http://www.thuisafgehaald.be/ |
Citaat:
|
Citaat:
Maar de Vlaamse wacht geduldig tot er een paar tienduizend zijn. En gaat die sector pas dan haar maaltijdjes van 250 € door de strot duwen. . |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 21:09. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be