Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Binnenland (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=13)
-   -   Met een Belgische uitkering kun je behoorlijk comfortabel leven in Syrië (https://forum.politics.be/showthread.php?t=201072)

Thuleander 19 april 2014 19:24

Met een Belgische uitkering kun je behoorlijk comfortabel leven in Syrië

Zo blijkt uit dit nieuwe filmpje van 'onze jongens' in Syrië.
Wie dacht dat het daar 'afzien' en 'ontbering' was mag terug gaan zitten.
Club Mediterranee voor terroristen.
AK47 om burgers te terroriseren in de prijs inbegrepen.

http://www.hln.be/hln/nl/9556/Opstan...in-Syrie.dhtml

Vigilant 19 april 2014 19:33

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Thuleander (Bericht 7105815)
Zo blijkt uit dit nieuwe filmpje van 'onze jongens' in Syrië.
Wie dacht dat het daar 'afzien' en 'ontbering' was mag terug gaan zitten.
Club Mediterranee voor terroristen.
AK47 om burgers te terroriseren in de prijs inbegrepen.

http://www.hln.be/hln/nl/9556/Opstan...in-Syrie.dhtml

Het PS-model sponsort graag terroristen.

Raf 19 april 2014 20:27

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Vigilant (Bericht 7105821)
Het PS-model sponsort graag terroristen.

Is dat zo? Waaruit blijkt dat?

Nietzsche 19 april 2014 20:43

Wat maakt dit uit?

Zolang ze maar niet naar hier komen en zo te zien hebben ze daar geen enkele reden toe. XD

Dutch_Strawberry 19 april 2014 20:45

Wie wilt er nu in godsnaam op dit moment in Syrië gaan wonen? Veel plaatsen zijn er verwoest en herleid tot puin.

Het is daar trouwens ontzettend smerig. Vuiligheid overal op de straten. Ik kan het weten, ik ben er zelf geweest.

Hypochonder 19 april 2014 20:49

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Nietzsche (Bericht 7105889)
Wat maakt dit uit?

Zolang ze maar niet naar hier komen en zo te zien hebben ze daar geen enkele reden toe. XD

Naïeve redenering. En wat als ze toch terug naar hier komen? Die gasten zijn volledig verknipt door de oorlog, ze rijden rond door dorpen in Syrië met 20 lijken achter hun pick up. Ze snijden hoofden af op openbare plaatsen.

Zullen we dan maar gewoon hopen dat ze daar blijven.

Nietzsche 19 april 2014 20:52

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Hypochonder (Bericht 7105895)
Naïeve redenering. En wat als ze toch terug naar hier komen? Die gasten zijn volledig verknipt door de oorlog, ze rijden rond door dorpen in Syrië met 20 lijken achter hun pick up. Ze snijden hoofden af op openbare plaatsen.

Zullen we dan maar gewoon hopen dat ze daar blijven.

Nee, als er toch signalen zijn dat ze naar hier komen, dan zou men naar mijn mening met scherp mogen schieten.

Helaas is dit praktisch niet mogelijk in het o zo "beschaafde" België/Nederland. Waar wij de ophanging van pedoseksuelen onmenselijk vinden, maar een pedoseksueel wel na 3 jaar gevangenisstraf een huis voor een basisschool geven.

Another Jack 19 april 2014 21:22

Volgens mij kan je met een Belgische uitkering op wel meer plekken comfortabel leven.

Vigilant 19 april 2014 22:02

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Raf (Bericht 7105874)
Is dat zo? Waaruit blijkt dat?

Uit de statistieken en persberichten over uitkeringen aan allochtonen. Remember, de helft is niet aan het werk. Die overleven niet enkel door de gratie van Allah maar ook de leeflonen die volgens het PS-model royaal uitgekeerd worden aan hun uitkeringsbehoeftig kiesvee. En zo komt het dat Brussel inmiddels minder autochtonen dan allochtonen telt.
De grootste hoop zijn Marokkanen, aanhangers van de bloederige islamreligie.

Het zijn die mensen, zogenaamd 'gematigden' die hun kinderen met de papfles meegeven hoe ze kaffers en ongelovigen moeten haten, en hoe die het best omgebracht worden volgens de instructies van Allah. Het staat ook in hun religieus boekske, de koran, dat door het sossenvolk nooit gelezen wordt, hoewel de de islam wel al tot partijreligie verheven werd, met officiele erkenning en royale sponsoring en subsidies .
En zo komt het dat het importaddergebroed van de sossen kelen gaan oversnijden en met kalahnikovs mensen gaan ommaaien in Syrië om de ware islam volgens de koran te gaan belijden. Gesponsord door de sossen.

Vigilant 19 april 2014 22:04

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door S.W.T.P. (Bericht 7105886)
Stel voor om alle uitkeringen die zijn ontvangen door families, waarvan één van hen in Syrië zit, retroactief terug te vorderen en kijk dan welke partij als allereerste op haar achterste poten gaat staan.

Groen en Spa gaan er om vechten in Vlaanderen.

Hypochonder 19 april 2014 22:13

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Nietzsche (Bericht 7105897)
Nee, als er toch signalen zijn dat ze naar hier komen, dan zou men naar mijn mening met scherp mogen schieten.

Er eerst van uitgaan dat ze daarblijven omdat het daar zo slecht nog niet is maar als ze toch terugkeren met scherp schieten. Sterk geredeneerd Nietzsche.

Nietzsche 19 april 2014 22:15

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Hypochonder (Bericht 7105976)
Er eerst van uitgaan dat ze daarblijven omdat het daar zo slecht nog niet is maar als ze toch terugkeren met scherp schieten. Sterk geredeneerd Nietzsche.

"als"

Doge 19 april 2014 22:49

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Dutch_Strawberry (Bericht 7105891)
Wie wilt er nu in godsnaam op dit moment in Syrië gaan wonen? Veel plaatsen zijn er verwoest en herleid tot puin.

Het is daar trouwens ontzettend smerig. Vuiligheid overal op de straten. Ik kan het weten, ik ben er zelf geweest.

Onlangs?

maddox 20 april 2014 03:46

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Doge (Bericht 7106021)
Onlangs?

Zou het erop gebeterd zijn denkt U?

Raf 20 april 2014 06:04

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door S.W.T.P. (Bericht 7105886)
Stel voor om alle uitkeringen die zijn ontvangen door families, waarvan één van hen in Syrië zit, retroactief terug te vorderen en kijk dan welke partij als allereerste op haar achterste poten gaat staan.

Uiteraard. En terecht natuurlijk. Waarom zou je een hele familie straffen voor het wangedrag van één familielid? Als jouw broer door geflitst wordt, moet jij dan mee de boete betalen?

Raf 20 april 2014 06:13

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Vigilant (Bericht 7105968)
Uit de statistieken en persberichten over uitkeringen aan allochtonen. Remember, de helft is niet aan het werk. Die overleven niet enkel door de gratie van Allah maar ook de leeflonen die volgens het PS-model royaal uitgekeerd worden aan hun uitkeringsbehoeftig kiesvee. En zo komt het dat Brussel inmiddels minder autochtonen dan allochtonen telt.
De grootste hoop zijn Marokkanen, aanhangers van de bloederige islamreligie.

Het zijn die mensen, zogenaamd 'gematigden' die hun kinderen met de papfles meegeven hoe ze kaffers en ongelovigen moeten haten, en hoe die het best omgebracht worden volgens de instructies van Allah. Het staat ook in hun religieus boekske, de koran, dat door het sossenvolk nooit gelezen wordt, hoewel de de islam wel al tot partijreligie verheven werd, met officiele erkenning en royale sponsoring en subsidies .
En zo komt het dat het importaddergebroed van de sossen kelen gaan oversnijden en met kalahnikovs mensen gaan ommaaien in Syrië om de ware islam volgens de koran te gaan belijden. Gesponsord door de sossen.

Wat een dampende hoop stierenstront...

AsGardSGO 20 april 2014 06:13

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Another Jack (Bericht 7105930)
Volgens mij kan je met een Belgische uitkering op wel meer plekken comfortabel leven.

Om nog maar te zwijgen van de lonen. Maar ja dat is zowat met elk westers loon zo in pakweg elk zogenaamd derde en vierde wereldlanden; polen, roemenie, oekraine, congo, nigeria, egypte, marokko,...

maddox 20 april 2014 06:15

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Raf (Bericht 7106108)
Uiteraard. En terecht natuurlijk. Waarom zou je een hele familie straffen voor het wangedrag van één familielid? Als jouw broer door geflitst wordt, moet jij dan mee de boete betalen?

Verschil in cultuur nietwaar. Hier zijn familiebanden in de loop der laatste decennia veel minder hecht geworden tussen autochtonen. Net omdat de onafhankelijkheid door uitkeringen allerlei de noodzaak tot samenwerken tot 0 heeft herleid.

Helaas geeft het een stammencultuur een ferm voordeel, daar die de voordelen kunnen bundelen, en de nadelen afwentelen.

Nu is de vraag, in hoeverre is een stammencultuur, of zoals een bepaalde antropoloog het omschrijft "amorele familiecultuur" te combineren met een verzorgingsstaat zoals die hier gegroeid is?

De verzorgingsstaat die U trouwens verdedigd als een duivel in een wijwatervat.

Ironisch eigenlijk. "Extreem rechts", uw aartsvijand, gebruikt die "stammencultuur" als leidraad om een "wij en zij" systeem op te zetten. En blijkbaar is links, zelfs niet extreem, met exact hetzelfde bezig.

Is het misschien een menselijk trekje? En dat is wat ik extreem links, en extreem rechts verwijt, een mens is geen mier.
Beide systemen leiden tot 1 resultaat. Een zeer kleine groep met alle macht, en de rest, die zijn herleid tot robots.

maddox 20 april 2014 06:17

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Raf (Bericht 7106113)
Wat een dampende hoop stierenstront...

Bevalt een alternatieve omschrijving van de realiteit U niet?
Spijtig, maar ik zie er de realiteit wel van in.

Raf 20 april 2014 06:19

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door maddox (Bericht 7106117)
Bevalt een alternatieve omschrijving van de realiteit U niet?
Spijtig, maar ik zie er de realiteit wel van in.

Een "alternatieve omschrijving van de realiteit"?

:rofl:

Dat is gewoon een eufemisme voor wat ik zei: een dampende hoop stierenstront. Heeft geen fluit met de realiteit te maken. Dat weet jij net zo goed als ik.

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 19:53.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be