![]() |
Gilbert wint de Goldrace
Wat een klasse, en dat voor een "buitenlander".
Of zijn ze nu ineens weer allemaal Belg ? ;-) |
Iedereen akkoord dus.
|
Wie is Gilbert, en wat is de Goldrace?
|
Citaat:
(sport die ik zelf niet doe interesseert mij niet...en nog minder als er iets politieks van wordt gemaakt) |
Zijn dijspieren zitten vollen nanotech, de nieuwe doping, rechtstreeks op de ionenkanalen van de celmembranen.
Pluk er willekeurig eentje van straat in Monaco en snij hem open. Cyborgs ! stuk voor stuk :twisted: Waarom denk je dat we die ministaten niet annexeren ? . |
Mooie prestatie van Gilbert. Maar of hij nu wint of pakweg een Spanjaard, dat maakt mij niet hoor. Het was een topprestatie, punt.
|
Citaat:
|
Citaat:
Indien de transfers de andere richting zouden dreigen uit te lopen zouden we pas goed beseffen hoe weinig Belgicistisch veel van die Belgische vlaggenzaaiers uit het zuiden en Brussel eigenlijk zijn. Tussen de regels door vallen ze hier op het forum regelmatig door de mand omwille van de tegenstrijdigheid tussen hun amper verholen desdain voor Vlamingen en hun pronken met de Belgische vlag. Ik wist zelfs niet dat het Franstalig nationalisme in België zo groot was eigenlijk. Ik heb het op dit forum beter leren kennen. Dat wordt dan niet zozeer in een specifieke partij vertaald. Dat is in alle zuiderse partijen aanwezig. Hun liefde voor België is eigenlijk niet meer dan Franstalige eigenliefde. |
Philippe Gilbert wint voor de derde keer Amstel Gold.
Een knappe prestatie. ![]() |
Wie is dat mss?
|
Citaat:
En een dokter in Spanje ? |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Nul keer Ronde van Vlaanderen, nul keer Roubaix, nul keer Amstel Gold. Van Bouillon, grote belofte geweest ooit, maar we wachten nog steeds op een echte overwinning. . |
Citaat:
http://sportmagazine.knack.be/sport/...0598774787.htm |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 05:37. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be