![]() |
Tegensprekingstopic
Het is de gewoonte op elk forum om elkaar tegen te spreken ook al zeg je de waarheid als een koe .
Wie durft mij tegen te spreken . 1+1=2 De aarde is rond , om niet te veel tegengesproken te worden , toch bijna , er is een lichte afvlakking aan de polen . |
Jij bent een slimme kerel!
|
Citaat:
|
Hier moet ik je tegenspreken. Het kan eveneens een leugen als een koe zijn.
Zie je, niet elke koe geeft melk. |
Citaat:
|
Citaat:
En kom niet af met een vrouwelijk kalf , dat is nog geen volwassen koe , ik zeg dit enkel om tegenspraak voor te zijn . |
Citaat:
De aarde di in mijnen hof ligt isallerminst rond. Korrelig als 't droog is, en plattig als 't nat is... Maar rond ? Nee. En waar die Polen te vinden zijn ? Toch niet in mijnen hof. Misschien in 't zwart aan 't werken bij de gebuur ? |
Citaat:
|
1 Bijlage(n)
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Tot nu toe blijft het een plat vlak als je een foto bekijkt. En film is een sequentie van platte vlakken. Bestaat er nergens een holografische presentatie van de aarde in een of ander museum trouwens? Lijkt me iets voor de ingang van het Louvre of zo. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Leonard Susskind en vrienden hebben jaren geleden al wiskundig bewezen dat het universum zelf een hologram is. |
De aarde is niet rond, maar min of meer bolvormig.
Jij hebt trouwens nooit op dit forum, nergens ook maar beweerd dat 2+2=4, dus twijfel ik aan je geloofwaardigheid dat 1 + 1 = 2 . |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
a = b 2. Multiply by a a^2 = ab 3. Subtract b^2 a^2 - b^2 = ab - b^2 4. Factor both sides (a - b)(a + b) = b(a - b) 5. Divide out (a - b) a + b = b 6. Observing that a = a b + b = b 7. Combine like terms on the left 2b = b 8. Divide by the non-zero b 2 = 1 |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 18:12. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be