Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Verkiezingen 2014 (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=222)
-   -   Moslimfundi's roepen op om niet te gaan stemmen (https://forum.politics.be/showthread.php?t=201145)

Vigilant 22 april 2014 10:38

Moslimfundi's roepen op om niet te gaan stemmen

Citaat:

Een nieuwe lichting fundamentalisten duikt op in Antwerpen. Afgelopen weekend deelden vier van hen pamfletten uit tegen de democratie. “Ga niet stemmen”, klonk het.

Vier fundamentalistische moslims trokken afgelopen weekend door de Antwerpse straten met flyers tegen de verkiezingen. ‘Be Muslim, Don’t vote’, stond er te lezen op de pamfletten die ze uitdeelden. Met de actie proberen de radicale jongeren andere moslims te overtuigen om niet te gaan stemmen op 25 mei. Als argument halen de mannen aan dat “het wetgeven een exclusief recht van Allah is”.

Opgepakt
Op de Facebookpagina waar ze hun actie aankondigden, volgde een dag later het bericht dat de mannen opgepakt waren door de Antwerpse politie. Naar eigen zeggen hebben ze twaalf uur in een politiecel moeten doorbrengen. De politie kon die arrestatie gisteren niet bevestigen.

Volgens onbevestigde bronnen duikt sinds kort wel een nieuwe lichting fundamentalisten op in Antwerpen, vermoedelijk aangevuld met enkele teruggekeerde Syriëstrijders.

Via sociale media verspreidt de beweging onder meer stickers met het logo van de terreurorganisatie Al Qaeda. De organisatie onder leiding van ene Abu Fahd zou haar hoofdkwartier hebben vlak bij het politiekantoor in de Handelstraat.
http://www.vandaag.be/binnenland/149...n-stemmen.html

Het zou nogal een streep door de rekening van Spa, Groen en PVDA zijn indien de moslims de verkiezingen aan Allah zouden overlaten.

circe 22 april 2014 10:42

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Vigilant (Bericht 7109083)

Het zou nogal een streep door de rekening van Spa, Groen en PVDA zijn indien de moslims de verkiezingen aan Allah zouden overlaten.

hahaha dat vind ik dus grandioos. In Nederland doen ze dat ook geloof ik. Enfin, het is hilarisch dat de sossen en groenen hun doelgroep liever niet stemt.

Jan Meuleman 22 april 2014 10:48

Citaat:

Niet te verwonderen dat de kleine Allah uit Louisville in paniek geraakt en dwaze praat begint uit te kramen.

Jan Meuleman 22 april 2014 11:22

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door S.W.T.P. (Bericht 7109112)
Schitterend, zonder meer. 60% minder stemmen voor de sossen ...

Straks zijn de sossen voorstander van hun terugkeer.

circe 22 april 2014 11:33

Verdorie! laten we met z'n allen een Abdullah nick aanmaken en op zo'n paar islamitische forums de boodschap doorgeven! Alle beetjes helpen zei de mug en ze piste in het water.

graaf de bethune 22 april 2014 14:12

Da's nog eens goed nieuws, fundamentalisten roepen het linkiewinkie-moslim kiesvee op om niet te gaan stemmen. Net nu de aan de macht zijnde regering heeft beslist wat in de volgende legislatuur niet kan hervormd worden, oa de stemplicht. Tegen hun ballen dus, het SPA-GROEN-PVDA-moslimkiesvee gaat zich niks aantrekken van de stemplicht. Volgens die kereltjes is het alleen Allah die beslist over grondwetten, eens benieuwd wat Allah zegt over onze grondwet en welke vernieuwingen Allah in petto heeft.

Anna List 22 april 2014 14:14

dit is m.i. t enige waar EDR1 nog op kan hopen ...

ilfalco 22 april 2014 14:16

@vigilant: uw discours mist elke geloofwaardigheid aangezien de n-va zowel op vlaams als federaal als gemeentelijk en vooral europees een totale open grenzen en totale islamiseringspartij is die zelfs toestaat dat haar allochtone kandidaten in eentalig turks campagne voeren die 40 procent meer subsidies aan moskkeen uitdeelt die in het europees parlement instemde met 60 miljoen meer vreemdelingen bovenop de huidige instroom

De n-va is 100 procent schuldig en medeplichtig aan de islamisering... dat ze af en toe een paar kamerleden stoerepraat doen verkopen of dat de linkse media ze opvoert als rechts veranderd daar niets aan. Qua bochtenwerk en verraad aan de vlaamse identiteit is de n-va de vld in het quadraat.

Vrijheideerst 22 april 2014 14:21

Il Falco, zet nu is die plaat af, kerel.

Op de islam spuwen, en zo alle islamieten gelijkschakelen aan al qaida, is totaal misplaatst. De problemen benoemen en aanpakken is niet racistisch, maar dat snapt Lijst Dewinter niet.

Universalia 22 april 2014 14:43

Citaat:

Op de islam spuwen, en zo alle islamieten gelijkschakelen aan al qaida, is totaal misplaatst. De problemen benoemen en aanpakken is niet racistisch, maar dat snapt Lijst Dewinter niet.
Dat de Islam (overgave aan God) bestaat daar heb ik niet echt een probleem mee, als die mensen dat op een deftige manier doen, zonder het te gaan opdringen aan anderen die er totaal geen boodschap aan hebben en ook geen zin hebben om naar die garde hun pijpen te gaan dansen en volgens bepaalde andere gebruiken te moeten gaan leven 'Big Problem!!'

Ze dienen zich hier aan te passen aan the rules and regulations van het land anders daaaaaaaaaaggggg!!!

Zoals ik het al eerder wist te schrijven denk ik dat je het in hun landen zo niet zou moeten gaan 'uithangen'.

Of het waar is dat ze niet gaan stemmen, mag ik daar aan twijfelen. :roll:

Avsjo Roger 22 april 2014 14:52

Islamieten met een niet-EU nationaliteit mogen deze keer niet stemmen
Islamieten met een EU nationaliteit, behalve de belgische mogen stemmen, maar moeten niet (maar dan wel enkel voor het EP)
Islamieten met de belgische nationaliteit moeten gaan stemmen.

Het soort "burgerlijke ongehoorzaamheid" waar de fundi' blijkbaar voor oproepen
is volgens de meerderheid van moslim-leraren zeer Haram. Maar ja een moslim moet het enkel maar eens zijn met andere moslims over de 5 pijlers van het geloof... zowat iedereen kan zich "moslim" noemen zonder er een grote inspanning voor te leveren;
onwetendheid is in het algemeen en ferme vrijstelling van zonde....

Wat de Islam meteen tot een zeer aantrekkelijke religie maakt voor sektarisch denkenden...

fonne 22 april 2014 18:08

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door circe (Bericht 7109091)
hahaha dat vind ik dus grandioos. In Nederland doen ze dat ook geloof ik. Enfin, het is hilarisch dat de sossen en groenen hun doelgroep liever niet stemt.

Op welke manier kunnen we die mannen helpen?

circe 22 april 2014 18:23

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door fonne (Bericht 7109794)
Op welke manier kunnen we die mannen helpen?

Wel, registreer je op een moslimforum onder de naam Mohammed35 en plaats het artikel.

ilfalco 22 april 2014 20:11

https://twitter.com/WWienen/status/458677927883071488

de spreidstand van de n-va .... wanneer ze ergens in de oppositie zitten rechts en stoere taal vs migratie.
Aan de macht meer geld voor moskeeën , imamopleidingen, massale uitdelen van visas door muyters , meer geld voor inquisitiecentrum dewitte , quota tec....

Doge 22 april 2014 20:31

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door ilfalco (Bericht 7109996)
https://twitter.com/WWienen/status/458677927883071488

de spreidstand van de n-va .... wanneer ze ergens in de oppositie zitten rechts en stoere taal vs migratie.
Aan de macht meer geld voor moskeeën , imamopleidingen, massale uitdelen van visas door muyters , meer geld voor inquisitiecentrum dewitte , quota tec....

Ze zijn nog niet echt aan de macht, dat is hopelijk voor binnenkort.

Doge 22 april 2014 20:32

Citaat:

In feite is dit al een tijdje bezig, het stemverzuim is 7% over heel Vlaanderen maar 17% in de grote steden met veel moslims.

cookie monster 22 april 2014 23:20

Moslimfundi's roepen op om niet te gaan stemmen

Wie niet gaat stemmen:
Prima , dan moeten ze zich verder ook niet moeien !!!!

fcal 23 april 2014 00:22

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Doge (Bericht 7110008)
In feite is dit al een tijdje bezig, het stemverzuim is 7% over heel Vlaanderen maar 17% in de grote steden met veel moslims.

De 'kiesplicht' wordt steeds meer een loos gegeven. Die wet is niet meer te handhaven. Dat heeft gevolgen op democratisch gebied want de theoretische band tussen het aantal inwoners in een kiesomschrijving en aantal zetels gaat niet meer op.
Iedere stem moet in een ware democratie dezelfde waarde hebben of even zwaar wegen. Daarom moet men naar Nederlands voorbeeld de zetels in België gaan verdelen volgens het totaal aantal bekomen stemmen per partij. Best maakt men dan van België 1 federale kiesomschrijving (voor het federale parlement wel te verstaan) en is men ook de discriminatie kwijt tussen nederlandstaligen en franstaligen.
Wie van de democraten zou hier tegen kunnen zijn?

Klein Licht 23 april 2014 08:10

Straf eigenlijk dat die daarvoor opgepakt worden

Als ik morgen flyerkes ga uitdelen dat ik ons vorstenhuis uitgedoofd wil zien, steken ze mij dan ook in den bak?

circe 23 april 2014 08:59

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Klein Licht (Bericht 7110285)
Straf eigenlijk dat die daarvoor opgepakt worden

Als ik morgen flyerkes ga uitdelen dat ik ons vorstenhuis uitgedoofd wil zien, steken ze mij dan ook in den bak?

Ik vind het ook straf dat ze opgepakt worden. Ze hadden het misschien slimmer kunnen spelen door te zeggen dat ze wèl naar het stembureau moesten maar niet moeten stemmen.

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 21:56.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be