![]() |
Moslimfundi's roepen op om niet te gaan stemmen
Citaat:
Het zou nogal een streep door de rekening van Spa, Groen en PVDA zijn indien de moslims de verkiezingen aan Allah zouden overlaten. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Verdorie! laten we met z'n allen een Abdullah nick aanmaken en op zo'n paar islamitische forums de boodschap doorgeven! Alle beetjes helpen zei de mug en ze piste in het water.
|
Da's nog eens goed nieuws, fundamentalisten roepen het linkiewinkie-moslim kiesvee op om niet te gaan stemmen. Net nu de aan de macht zijnde regering heeft beslist wat in de volgende legislatuur niet kan hervormd worden, oa de stemplicht. Tegen hun ballen dus, het SPA-GROEN-PVDA-moslimkiesvee gaat zich niks aantrekken van de stemplicht. Volgens die kereltjes is het alleen Allah die beslist over grondwetten, eens benieuwd wat Allah zegt over onze grondwet en welke vernieuwingen Allah in petto heeft.
|
dit is m.i. t enige waar EDR1 nog op kan hopen ...
|
@vigilant: uw discours mist elke geloofwaardigheid aangezien de n-va zowel op vlaams als federaal als gemeentelijk en vooral europees een totale open grenzen en totale islamiseringspartij is die zelfs toestaat dat haar allochtone kandidaten in eentalig turks campagne voeren die 40 procent meer subsidies aan moskkeen uitdeelt die in het europees parlement instemde met 60 miljoen meer vreemdelingen bovenop de huidige instroom
De n-va is 100 procent schuldig en medeplichtig aan de islamisering... dat ze af en toe een paar kamerleden stoerepraat doen verkopen of dat de linkse media ze opvoert als rechts veranderd daar niets aan. Qua bochtenwerk en verraad aan de vlaamse identiteit is de n-va de vld in het quadraat. |
Il Falco, zet nu is die plaat af, kerel.
Op de islam spuwen, en zo alle islamieten gelijkschakelen aan al qaida, is totaal misplaatst. De problemen benoemen en aanpakken is niet racistisch, maar dat snapt Lijst Dewinter niet. |
Citaat:
Ze dienen zich hier aan te passen aan the rules and regulations van het land anders daaaaaaaaaaggggg!!! Zoals ik het al eerder wist te schrijven denk ik dat je het in hun landen zo niet zou moeten gaan 'uithangen'. Of het waar is dat ze niet gaan stemmen, mag ik daar aan twijfelen. :roll: |
Islamieten met een niet-EU nationaliteit mogen deze keer niet stemmen
Islamieten met een EU nationaliteit, behalve de belgische mogen stemmen, maar moeten niet (maar dan wel enkel voor het EP) Islamieten met de belgische nationaliteit moeten gaan stemmen. Het soort "burgerlijke ongehoorzaamheid" waar de fundi' blijkbaar voor oproepen is volgens de meerderheid van moslim-leraren zeer Haram. Maar ja een moslim moet het enkel maar eens zijn met andere moslims over de 5 pijlers van het geloof... zowat iedereen kan zich "moslim" noemen zonder er een grote inspanning voor te leveren; onwetendheid is in het algemeen en ferme vrijstelling van zonde.... Wat de Islam meteen tot een zeer aantrekkelijke religie maakt voor sektarisch denkenden... |
Citaat:
|
Citaat:
|
https://twitter.com/WWienen/status/458677927883071488
de spreidstand van de n-va .... wanneer ze ergens in de oppositie zitten rechts en stoere taal vs migratie. Aan de macht meer geld voor moskeeën , imamopleidingen, massale uitdelen van visas door muyters , meer geld voor inquisitiecentrum dewitte , quota tec.... |
Citaat:
|
Citaat:
|
Moslimfundi's roepen op om niet te gaan stemmen
Wie niet gaat stemmen: Prima , dan moeten ze zich verder ook niet moeien !!!! |
Citaat:
Iedere stem moet in een ware democratie dezelfde waarde hebben of even zwaar wegen. Daarom moet men naar Nederlands voorbeeld de zetels in België gaan verdelen volgens het totaal aantal bekomen stemmen per partij. Best maakt men dan van België 1 federale kiesomschrijving (voor het federale parlement wel te verstaan) en is men ook de discriminatie kwijt tussen nederlandstaligen en franstaligen. Wie van de democraten zou hier tegen kunnen zijn? |
Straf eigenlijk dat die daarvoor opgepakt worden
Als ik morgen flyerkes ga uitdelen dat ik ons vorstenhuis uitgedoofd wil zien, steken ze mij dan ook in den bak? |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 21:56. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be