![]() |
Beke voor splitsing sociale zekerheid
Citaat:
|
lol ... hoe is die senaat samengesteld na 25 mei mss ???
wie loopt daar nu nog in ... |
Citaat:
Of ben ik mis ? |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Maar het ging mij om de uitspraak die zeer verregaand is; tot op heden spraken enkel het VB en de N-VA zich uit voor een volledige splitsing van de SZ. |
Wie gelooft er eigenlijk een woord van wat de tsjeven zeggen....
Ze zijn iets minder anti-vlaams dan de VLD maar eigenlijk zijn ze gewoon neutraal. Weet je nog dat Leterme in 2004 uitnodigde na de overwinning van het VB en zei wij kunnen niet samenwerken met hen want zij willen'' opblazen interculturele solidariteit'" Splitsing SZ dus. Maar uiteindelijk wil de cdenv dat als we al bevoegdheden krijgen maar dat de transfers blijven bestaan. Echte autonomie is dat Vlaams geld in VL handen blijf en we het zelf kunnen besteden. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
De ideale plaats om lekker lang en grondig na te denken over confederalisme enz. Een jaar of tien zo, en dan een groenboek hierover publiceren voor de verkiezingen van 2023. |
Citaat:
|
Citaat:
Best wel slim. |
Citaat:
|
Citaat:
Ze gaan voor de postjes ,linksom of rechtsom. |
Citaat:
Dit is geen programmapunt. Het is een zogenaamde intentie om na de verkiezingen er in de senaat eventueel eens over te gaan babbelen. Yeps. |
Citaat:
|
Citaat:
Dus de transfers worden er niet minder door. Dat is zoals dat wij mogen bepalen dat we overal flitspalen zetten maar het geld flitst naar Wallonië.... |
Citaat:
Ik was trouwens in die tijd nog VB'er. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 01:34. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be