![]() |
verkiezing bijzitter !! hoe kom ik ervan af !!
Ik zie er enorm tegenop omdar enkele uren voor niks te gaan zitten
Hoe kom ik ervan vanaf !! Telt een dokters attest ?? |
Schrijf U in als telgetuige van een partij.
|
Citaat:
|
Citaat:
Moest ik kunnen, ik word voorzitter of bijzitter in zo'n kiesbureau. Maar ik denk dat ik daar nu geen kans meer op maak :lol: |
Citaat:
|
Je dood laten verklaren
in den bak zitten Zorg dat je geen burgerrechten meer hebt Zorg dat je geen Belg meer bent Een ongeval hebben net voor je aankomst |
telt doktersbriefje da niet ??
|
Vragen wat ze je daarvoor betalen (aan zondagstarief, uiteraard) en weigeren indien niet ok lijkt me... Voor minder dan 600€ zou ik het niet doen...
|
http://www.hln.be/regio/nieuws-uit-a...zijn-a1862264/
Citaat:
|
Citaat:
Soit, ik begrijp trouwens nog altijd niet dat sommigen dus blijkbaar altijd opgeroepen worden en anderen nooit. Toch beweert men dat dit louter toeval is. Sorry, dat geloof ik al lang niet meer. |
Citaat:
|
Alles staat op uw brief vermeld, en daarop zal je zien dat ziek zetten een enig geldig excuus is. Een zelfstandige mag niet werken, jij mag niet werken. Iedereen die moet gaat bijzitten behalve de zieke, anders 350 euro (?) boete.
Een reis is ook niet geldig als je ze na uw brief boekt, staat erop vermeld. |
Citaat:
|
Citaat:
Oja, Belgie kan aan mijn reet roesten. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Typisch de belg en de doorsnee forummer hier: klagen en zagen op vanalles zoals op diegene die niet gaan stemmen maar als ze moeten gaan bijzitten of dergelijks.. ho maar dan brand het zenne!
|
Citaat:
Ik schreef/-ijf bewust belg net zoals ik god of europeaan schrijf ;) Nee het ontgaat me zeker niet dat de meningen hier verdeeld zijn, nee in tegendeel. Toch blijf ik bij die uitspraak: Mensen klagen doorsnee op diegene die niet gaan kiezen of blanco stemmen of plegen politiek bedreven te zijn of zelfs experts ter zake maar als ze zelf moeten gaan bijzitten of effectief zich engageren dan roepen ze moord en brand. Dubbele moraal noemen we dat. |
Citaat:
Ik werd ook ooit opgeroepen, heb vriendelijk medegedeeld dat ik weiger en dat ze de boete mogen opsturen. Die is er nooit gekomen, heb geluk gehad, maar de volgende keer dat ik opgeroepen wordt gebeurd gewoon hetzelfde, met of zonder boete. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 08:14. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be