![]() |
De Wever: "Grootste partij kan onderwijsminister claimen"
Bron
Detail tekst: Citaat:
Moet je toch niet 'dom' voor zijn. :-D Fun ![]() |
Akkoord dat (indien waar) dit soort uitspraak stinkt.
|
slechter dan Smet kan het alvast niet meer worden. Eens tijd dat onderwijs uit de klauwen van de sossen geraakt.
Verhip wat zeg ik: eens tijd dat �*lle bevoegdheden uit de handen van de sossen geraken. |
Nee, toch niet.
De grootste partij moet de sleutelposten leveren. Ik wil zowieso geen rode ministers meer op onderwijs en media. En geen tsjeef meer op welzijn en cultuur. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik lees hier vooral in: de grootste partij kan onderwijs claimen maar voor MP-schap geldt dat minder
|
Citaat:
|
Na jarenlang prutswerk van een sos die er een kerntaak van heeft gemaakt om zo dom mogelijke mensen te vormen zal het een hele klus worden om dat zooitje op te kuisen.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Want misschien is het zo dat de grootste partij budget, binnenlandse aangelegenheden, media, cultuur, economie, weet ik nog wat, kan claimen? Of was hij eventjes in een arrogante bui en was hij vergeten op welke manier de posten worden verdeeld... |
Citaat:
|
Citaat:
Dat hij maar goed oppast, of er valt niets te verdelen voor de NVA. Zeg dat ik het u gezegd heb. |
Citaat:
Dan is het 'sossenprobleem' meteen radicaal aangepakt. |
Citaat:
Al weten jij en ik wel beter, hé. :lol: |
Citaat:
:? |
Citaat:
Dus als hij de mensen voorhoudt dat de NVa het onderwijs als prioritair ziet en terug in de goede richting wil duwen, zullen heel wat mensen daar zeker niet onverschillig tegenover staan. |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 14:40. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be