![]() |
Di Rupo, premier der Belgen, noemt N-VA'ers 'gecastreerden in een harem'
Ja beste, tot dat niveau is de overkant gezonken.
http://www.nieuwsblad.be/article/det...T=111951787708 |
"wees bang, domme vlaming! En buig voor uw meesters"
|
Citaat:
|
De vergelijking met de karabiniers van Offenbach is leuk gevonden.
Ik zou graag het gezicht van Weyts gezien hebben op dat moment. :mrgreen: |
Heel het forum staat u al vol over dit onderwerp. Ik kan al die DiRuporeclame niet echt begrijpen... 't Is niet dat er hier veel stemmen te rapen zijn voor de ps...:?
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Elio heeft gelijk. Als het goed is, mag het ook gezegd worden!
|
De Vlaming die NVA zal stemmen op 25 mei weet zeer goed waarvoor NVA staat. Dat zijn echt geen bedrogen mensen hoor. Die zijn het gelul van Di Rupo en zijn partij en zijn ondemocratische Vlaamse onderafdelingen (OVLD, CD&V, SPA) kots-en kotsbeu. Hij mag ophoepelen.
|
Citaat:
"Meester, meester, hij noemt me een gecastreerde in een harem!!!" Welnu, jank maar verder. |
Citaat:
|
Citaat:
Zouden we, voor het gemak, ze allemaal niet onder de noemer PS-aanhang plaatsen of misschien anti-NVa'ers, dat komt meer overeen met de werkelijkheid en geeft duidelijkheid? |
Ach,Di Rupo toont hier zijn echte ik: iemand die opgegroeid is tussen straatkinderen en bij wie de beschaving enkel een dun laagje vernis is!! Als iemand woedend is, komt de ware aard boven!
Make-up is dus niet het enige onnatuurlijke bij onze premier! |
Eindelijk nog eens een pittig politiek debat in de Kamer!
Meer van dat, please! |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
zou het kunnen dat Di Pupo de uitslag van de peiling al had gekregen deze middag? :lol: Ze moeten toch stilaan wanhopig aan het worden bij de klassieke partijen
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 21:30. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be