![]() |
Prutsprofke sos dik in zijn bloot gat gezet op tv door Homans
Tsja, als ge als sos zelf uw eigen Fr De Geldverbrander en Onderlijveke Jansens al asociaal gaat vinden, dan leunt ge wel aan naar de richting van de communistjes.
http://www.deredactie.be/cm/vrtnieuw...ideo=1.1948362 Homans: "Ik ben in een sociale woning grootgebracht en ben daar fier op" |
Met de mond vol tanden, deftig op zijn nummer gezet.
Homans for minister-president! |
Citaat:
Go for it, Liesbeth! |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Vranken heeft altijd al op het slappe koord gedanst tussen wetenschap en politiek. Nu hij met emeritaat is, voelt hij kennelijk niet langer de behoefte om de schijn op te houden.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Het profke is tegen het principe van 'voor wat, hoort wat'. I.e. uitkeringen moeten levenslang en zonder enige voorwaarden uigekeerd worden. Ik stel voor dat als hij de sociale jongen wil uithangen, dat hij dat voor eigen rekening doet in plaats van op kap van de belastingbetaler. Wat houdt die linksen en extreem-linksen tegen om een extra taks te heffen op zichzelf, een bijkomende taxatie van 20% bij vb, waarmee ze hun armen kunnen helpen. Te egoïst? |
Citaat:
Net zoals het beleid een voortzetting is van dat van het vorige stadsbestuur, maar toen was het niet zo erg. Toen meneer helemaal verdronk werden ook maar de foorkramers erbij gesleurd... |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Nee Homans veegde de vloer aan met de prof met argumenten en plaatste het boek in de hoek waar het hoort, bijbedoeling slechte propaganda boekjes. |
Citaat:
En iemand die ziet wat er niet te zien is, dat is ook een sukkel. Of een sostalist. level de sostalisten. |
Citaat:
Kottekesvolk, wat is dat eigenlijk ? Volk met weinig kleren om het lijf ? Volk dat zijn account laat hacken ? Volk dat België niet kan spellen ? Volk dat mensen met een andere mening haat ? |
Citaat:
Ook Verstraete als moderator krijgt een pluim van me. Stel u voor dat dit gesprek nog door Cools zou gestuurd zijn geweest. Homans zou de kans niet hebben gekregen om zich uit te spreken. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 16:34. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be