Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Buitenland (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=65)
-   -   Jongerenafdeling D66 wil gratis xtc-pillen uitdelen (https://forum.politics.be/showthread.php?t=201246)

Universalia 24 april 2014 14:30

Jongerenafdeling D66 wil gratis xtc-pillen uitdelen

Bron

Detail tekst

Citaat:

De jongerenafdeling van de Nederlandse links-liberale oppositiepartij D66 is van plan om de komende tijd gratis xtc-pillen uit te delen in onder meer Amsterdam, Rotterdam en Utrecht. Met deze actie willen de Jonge Democraten bepleiten dat xtc beter uit de illegaliteit gehaald kan worden. Vaak zijn drugs die in het uitgaanscircuit worden gekocht vervuild, wat grote gezondheidsrisico's met zich meebrengt.
Zijn ze daar nu helemaal gek 'aan het worden' of wat?

Alhoewel in ons land is het niet veel beter dacht ik ...

Citaat:

Cocaïne nergens zo goedkoop als in België
Bron

Detail deze tekst dan weer:

Citaat:

Terwijl dat elders al snel het dubbele is, kost cocaïne in ons land gemiddeld 'maar' 53 euro per gram. Ook voor ketamine, xtc-pillen en MDMA-poeder hoort België bij de goedkoopste landen. Reden: ons land staat helemaal vooraan in de ketting van de *distributie. . Dat blijkt uit de resultaten van het online drugsonderzoek Global Drug Survey.
Leuker en leuker is het er op aan het worden de samenleving/maatschappij. Wat moeten wij aanvangen met dat soort idioten, slikkers, 'witte' producten fans, spuitjes liefhebbers ... hopen dat ze er zo snel mogelijk bij neervallen bij het tot zich nemen van de rommel is misschien nog wel de beste optie.

Vrijheideerst 24 april 2014 14:37

Goed, ik moet even een ommetje maken naar Amsterdam.

Tot zo 8-)

Universalia 24 april 2014 14:39

Veel succ6 :roll:

manta 24 april 2014 14:53

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Vrijheideerst (Bericht 7112087)

Tot zo 8-)

Allemaal chemische rommel...:evil:

Vrijheideerst 24 april 2014 14:53

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Universalia (Bericht 7112092)
Veel succ6 :roll:

:twisted:

gertc 24 april 2014 15:00

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Vrijheideerst (Bericht 7112087)

Tot zo 8-)

Zorg wel dat alles op is voor je terug in Antwerpen bent. Als BDW dat pilletje in je jaszak vindt is het je beste dag niet!

Vrijheideerst 24 april 2014 15:01

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door gertc (Bericht 7112112)
Zorg wel dat alles op is voor je terug in Antwerpen bent. Als BDW dat pilletje in je jaszak vindt is het je beste dag niet!

Maak je toch geen zorgen 8-)

Dutch_Strawberry 24 april 2014 16:24

Te zot voor woorden. Het zegt ook veel over de jongeren die lid zijn van die partij.

Universalia 24 april 2014 17:37

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Dutch_Strawberry (Bericht 7112211)
Te zot voor woorden. Het zegt ook veel over de jongeren die lid zijn van die partij.

Dacht ik er ook van 2

ilfalco 24 april 2014 18:49

Tja nederland is mijn inzien al lang verloren ..... wat daar de norm is. Hier zou zo een partij zichzelf meteen disqualificeren.

Ook het gedoogbeleid is ridicuul. Coffeeshops mogen verkopen maar mogen niet produceren of aankopen ....

mvd 24 april 2014 19:19

Die legalisering zal er binnen een paar decennia ongetwijfeld komen. Mensen aanvaarden geen enkele barrière meer. Echter, indien ze verslaafd raken moet de staat natuurlijk voor hen zorgen en hen helpen afkicken. Anders zal de maatschappij verweten worden 'asociaal' te zijn.

Dutch_Strawberry 24 april 2014 20:13

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door mvd (Bericht 7112437)
Die legalisering zal er binnen een paar decennia ongetwijfeld komen. Mensen aanvaarden geen enkele barrière meer. Echter, indien ze verslaafd raken moet de staat natuurlijk voor hen zorgen en hen helpen afkicken. Anders zal de maatschappij verweten worden 'asociaal' te zijn.

En rarara wiens geld wederom zal gebruikt worden om dat zaakje te financieren? Juist.

Ga ik nu later echt werken om een deel van mijn geld te zien afvloeien naar afkickklinieken vol idiote snuivers!?

ilfalco 24 april 2014 22:04

Citaat:

Die legalisering zal er binnen een paar decennia ongetwijfeld komen. Mensen aanvaarden geen enkele barrière meer. Echter, indien ze verslaafd raken moet de staat natuurlijk voor hen zorgen en hen helpen afkicken. Anders zal de maatschappij verweten worden 'asociaal' te zijn
Zoals ik al eerder zei leidt progressivisme en multicul( dus ook open grenzen beleid) tot asociale sameleving. Want wie wil er solidair zijn met mensen waar hij niets gemeen mee heeft of met mensen die zelf kiezen voor hun ondergang.

Ik vind de huidige situatie niet slecht inzake softdrugs. Verboden maar geen zware vervolging. Harddrugs moet ook hard aangepakt worden.

cookie monster 25 april 2014 01:55

Kunnen ze beter meteen de volledige criminaliteit afschaffen :lol:

Universalia 25 april 2014 20:23

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door cookie monster (Bericht 7112869)
Kunnen ze beter meteen de volledige criminaliteit afschaffen :lol:

Gaat dat wel goedkomen denk je? 8O

Kaaskoppie 25 april 2014 20:30

wat zijn vlamingen toch angstige watjes!!

Max van Dietschland 25 april 2014 20:42

Wat een krapuul zeg. Zegt uiteraard ook veel over links liberale gedachtegoed. Iedere fatsoenlijke mens dient dat zo hard mogelijk te bestrijden.

Vergeet ook niet Open VLD = D66 !

Dutch_Strawberry 26 april 2014 00:30

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Kaaskoppie (Bericht 7113880)
wat zijn vlamingen toch angstige watjes!!

Spuit jezelf maar rustig verder plat. We horen 't wel als je in 't ziekenhuis bent beland. Of ergens in de goot in 'n steegje.

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:56.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be