![]() |
Verzuring in Vlaanderen
Citaat:
De zuurtegraad van de Vlaming heeft hiermee ongetwijfeld het absolute dieptepunt bereikt... Is het toeval dat de verzuring van de samenleving gelijk oploopt met het succes van partijen zoals de NVA, die van individualisme, egoïsme en negativisme hun handelsmerk hebben gemaakt? Ik denk het niet... :? Is dit het Vlaanderen waar we ons in de toekomst op mogen verheugen? |
Is dat de fout van de N-VA?
|
Citaat:
|
Verzuring, individualisme, egoïsme zijn natuurlijk liberale, progressieve verwezenlijkingen. Zij die het 'ik' centraal hebben gesteld.
Met hedendaagse partijpolitiek heeft dat geen zak te maken. |
Citaat:
Om te beginnen zou ik niet graag in een appartement gebouw wonen en zeker al niet als het als sterfcentrum voor terminale kanker patiënten wordt gebruikt. Ik begrijp die mensen. |
Citaat:
|
Volgens mij zijn de buren moslims en de patiënten Roma zigeuners. :)
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Ik heb al mijn gans leven liberaal gestemd (en een echte donkerblauwe liberaal) en ben van oorsprong Franstalig maar misschien maak ik deze keer een uitzondering om dit communistisch land te kloten. |
Citaat:
Je beschrijft hier nu wel eerder een liberaal denk ik. Een De Gucht type of zo. |
Ik vraag me wel af wat voor gebouw het is. Als het zo'n modern ding is met muren als papier waarbij je de ganse dag het overgeven van andere mensen hoort kan ik me voorstellen dat mensen daar niet happy van worden.
Mss is dat een probleem dat simpel te verhelpen is door hier en daar iemand van flat te laten wisselen. Dat van die lift is vrij idioot, maar 't kan ook met de "papieren muren" en 't bijbehorende lawaai te maken hebben. Al bij al moet zulks niet eens in de krant of voor 't gerecht komen maar moet men zien dat ze onderling de zaken regelen. Een beetje logisch nadenken en een beetje menselijkheid doen al een heel pak. De klagers zullen daar ook wel voor een reden verblijven en zouden het ook niet leuk vinden als ze op bijwerkingen van hun ziekte en 't genezingsproces aangevallen worden... |
Ik promoot grof geweld in deze.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Er zitten hier op dit forum meer verzuurden die dagelijks hun fles azijn achteroverkappen! :)
|
Citaat:
Eerst de kankerpatiënten, daarna de allochtonen, dan de gehandicapten, dan de ouderen, in een later stadium dan ook de niet vlaamsnationalisten. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Genoteerd. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 13:20. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be