![]() |
Bareback
Achter het begrip bareback verschuilt zich een nieuwe trend in het homo milieu om onveilig te vrijen.
Het blijkt in dit milieu een bijzondere kick te geven om onveilig te vrijen. Vergelijk het met een soort Russisch roulette spel. Het resultaat is er dan ook na. De toename van Aid's en andere sexueel overdraagbare ziekten neemt vooral in het homo milieu toe. Er blijken steeds meer homosexuelen alle wijsheid naast zich neer te leggen en zic haan de kick van onveilige sex over te geven. Er zijn zelfs reeds wereldwij talrijke website's woor homo's elkaar zoeken voor bareback sex. Mijn vraag. Beginnen homosexuelen nu helemaal uit te flippen? Citaat:
[size=7][font=Arial] Citaat:
[/size] |
8O Wat is "Aid ' s" ?? 8O
|
Binnenlandse politiek?
|
Citaat:
|
Ik zie het niet meteen, zal vast en zeker aan mij liggen, maar ik vind het hier beter thuis horen.
|
Citaat:
Het gebruik van drugs is ook een berekend risico, wat is je punt dus? Mensen hebben het recht op een onveilige levensstijl, de visie van Peace is gewoon politiek-correct en paternalistisch. |
Kap hun piet af en smijt het voor de kiekens
|
Citaat:
Maar jij zit aan de knop, dus, jouw wil zal geschieden. |
Citaat:
|
De trend is idd dat hiv terug sneller aan het verspreiden is sinds de ontdekking van de aids-remmers. Veel homo's denken dan ook ten onrechte dat HIV iets is waarmee je kan leven, zoals suikerziekte.
BareBack-parties zijn hier een uiting van. De illusie is echter verkeerd. De aids-remmers hebben vaak desastreuse gevolgen voor geest en lichaam, net als elke zware therapie. Het is dan ook ironisch dat na jaren het aids-syndroom te hebben afgevochten, men uiteindelijk zal sterven, niet aan aids, maar aan de gevaren van de aids-remmers. |
Citaat:
Ze hebben al een dioxinecrisis moeten doormaken, en nu ga jij ze zo nog behandelen, bij Gaia gaan ze daar niet mee kunnen lachen.........:-) |
Als de homo-abnormalen zichzelf nu al willen uitroeien ... :-P
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Het klopt overigens niet meer dat aids vooral in het homomilieu toeneemt. |
Citaat:
het is inderdaad een zeer spijtig fenomeen. ik wil er dan ook niet mee vereenzelvigd worden. net zoals vele homos dit niet willen. wat niet wil zeggen dat we niet kunnen proberen van er iets aan te doen. er op duiden dat aids nog steeds een ongeneeslijke ziekte is, waar je uiteindelijk door sterft. moet reeds van jongs af aan, zowel bij heteros als homos. ik hoop dat het niet de bedoeling was van peace nu een discussie op gang te brengen waarin alle homo's barebacken? als we bovendien over de verspreiding van sexueel overdraagbare ziekten bezig zijn, vernoem dan eveneens de talrijke prostitueetjes (mannen&vrouwen) die aan dergelijke ziektes lijden en die geen open kaart spelen. |
Die homos blijven topics openen over hun sexleven.
Denk jij ooit aanvaard te worden als je constant over je sexueel gedrag zit te emmeren, Peace? Reageer eens zoals iedereen: doe in bed uw goesting, bareback tegen de sterren op, maar waarom moeten wij parfors 'meegenieten' van uw sex-histories? Ge weet best dat ik u gelijke rechten gun maar uw hobbies steeds in ons aangezicht wrijven, dat steekt tegen op den duur. Ik zaag hier toch ook niet constant over mijn postzegelcollectie. |
Hear! Hear!
|
Citaat:
|
Kleine suggestie toch nog... als we diegenen die hun partner besmetten met AIDS of een andere SOA nou eens burgerlijk aansprakelijk zouden stellen voor de veroorzaakte schade. Eventueel strafrechtelijk indien één en ander willens en wetens is gebeurd.
Zou dat mensen al niet aanzetten tot iets meer voorzichtigheid? |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 12:14. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be