Het Oosten |
25 april 2014 16:46 |
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Eduard Khil
(Bericht 7113543)
N-VA scoorde 27% in de vorige peiling. Dan stonden mensen zoals u te roepen dat het afgelopen was met de N-VA. Stijgen ze nu 7% in de peiling, dan is het opeens dat ze ter plaatse trappelen :lol:
En dan moeten we weten dat de peiling van vrt/standaard de n-va altijd het laagste inschatte tov de uitslag van de verkiezingen :lol:
Vooral de slechte score van CD&V op federaal vlak stemt me hoopvol.
|
Niets van. In vergelijking met de laatste peilingen die we besproken hebben trappelt de NVA ter plaatse. En dat doet ze al een tijdje. Ze zit rond de 31-33%. Daar schommelt het rond.
Ik stel wel vast dat federale regeringspartijen het federaal eigenlijk goed doen. De CD&V iets minder. Maar deze partijen worden niet echt afgestraft. En op Vlaams vlak doet de CD&V het dan weer goed. Het VB echter krijgt een dikke stamp , ik zou bijna durven zeggen: de ezelstamp. Het zal misschien zelfs de kleinste partij worden in Vlaanderen. Gelukkig voor hen zijn het maar peilingen.
Dus, waarde tegenstrever, ik zou maar niet te vlug victorie kraaien met uw partij en uw Panda-Bartje. Bartje ziet misschien wel de pruimen hangen maar de buit is nog niet binnen.
Want u weet het : hoogmoed komt ten val!
|