![]() |
Taxichauffeur verkracht studente: 2 jaar met uitstel
Zum kotsen ... waarom hebben wij eigenlijk nog een gerecht?
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Als d�*t justitie is ...
. |
Citaat:
|
Ze zullen weer rekening gehouden hebben met de cultuur van de dader. De voornaam Said zegt genoeg.
|
Het zou die flutrechter zijn eigen familie is moeten overkomen..
|
Het is waarschijnlijk uitlokking door de vrouw. Ik stel voor dat de vrouw een schadevergoeding betaald aan de taxichauffeur. De vrouw droeg immers geen hoofddoek en had een korte broek aan. Misschien heeft de arme man zich zelfs bezeerd aan zijn lid.
De vrouw is gewoon een gore racist, een vuile NVa'er, een verzuurde trees. |
Waar zijn de Brusselse taxi verkrachters ondertussen? Of die Roma die dat Antwerps meisje hebben besprongen. Verdwenen? Vrijgelaten?
Als dame in een taxi stappen met een moslim is blijkbaar geen goed idéé. |
Straf met uitstel voor verkrachting. We mogen dus allemaal eens één keer gratis iemand verkrachten in dit land.
|
Citaat:
Wel het slachtoffer heeft meer tijd verspild aan deze zaak, medisch onderzoek, P.V. opstellen, trauma. Dan de dader. Die stapt lachend weg, en gaat morgen terug taxichauffeur spelen. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
|
We wisten al langer dan vandaag dat je strenger wordt bestraft voor te snel rijden dan voor het verkrachten van een vrouw... 2 jaar met uitstel? Dat is vrijwel niets... Walgelijk gewoon... Ik stap nooit van mijn leven meer in een taxi met een moslim achter het stuur. Ik weet dat ook blanke taxichauffeurs kunnen verkrachten, maar met moslims ben ik, dankzij hun achterlijke en lompe kutcultuur, al héél wat voorzichtiger geworden... Vertrouw zo iemand nooit...
|
Dubbel.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
In de gevangenissen zitten meer drugsverslaafden (exclusief zatlappen)dan moordenaars dat zegt toch genoeg ? Terzijde: ik ben geheelonthouder |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 02:09. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be