![]() |
De Wever: "Winnen volstaat niet. Regeren wil ik"
Bron
Detail tekst: Citaat:
Citaat:
|
De Wever is al lang een grens overgestoken waar ik buiten zijn bereik ben.
|
Het betere bochtenwerk en moddergooien. Wat boeit mij nu wat de andere partijen allemaal verkeerd doen. Wat gaat BDW veranderen? Hetzelfde als alle politici; veel beloven en weinig realiseren.
|
Puur volksverlakkerij van de Wever. Die man wil alles behalve regeren.
|
Citaat:
De NVA in de federale regering is hetzelfde als een mol binnenhalen. Ze zijn voor niets te vertrouwen, die Vlaams-nationalisten. Vroeger niet, nu niet en in de toekomst niet. Ik geef zulke regering maximaal 2 jaar overlevingskansen. En dan zal de NVA alle mogelijke slinkse trukken uit de kast halen om de regering te doen vallen en met een onschuldig gezicht uitroepen: 'zie nu, we hebben altijd gezegd dat België onbestuurbaar is geworden'. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Met dat soort pretentie vindt hij straks misschien niemand meer die met hem nog wil regeren.
|
Citaat:
Maar alle gekheid op een stokje, hoe kan men het rijmen dat in een Federale regering Jambon (bijvoorbeeld) nu minister zou worden, en de staat België in het buitenland zou moeten vertegenwoordigen, spreken in naam van België, terwijl hij zelf diezelfde staat wil opdoeken. Dat zou je reinste schijnheiligheid zijn. Toch een beetje serieus blijven. Dat kunt u toch nog hoop ik. |
Citaat:
|
Citaat:
wat gaat het morgen zijn? De wind staat weer serieus veranderlijk in het Oosten :lol: |
Citaat:
Genoteerd. |
Citaat:
|
Citaat:
Trekt u uw stelling terug ? |
Tuurlijk wil de N-VA in de regering zitten.
De PS zal straks zelf om confederalisme schreeuwen als ze uit de regering gehouden wordt. |
BDW zegt net hetzelfde als Peeters: beiden willen regeren.
Enige verschil: BDW zal daarvoor iets meer electorale aanhang hebben. |
Ik vind het wel intelligent van De Wever dat hij dit zegt. Hij houdt zijn kiezers niet aan het lijntje zoals alle andere politici wel doen, hij zegt gewoon waar het voor hem op staat. En ik ben er 100% zeker van dat hij alles zal doen wat hij kan om federaal te regeren.
|
Citaat:
http://www.hln.be/hln/nl/17781/Verki...aat-niet.dhtml |
Citaat:
|
Citaat:
Neen, De Wever doet alsof hij federaal wil regeren. Om stemmen los te peuteren van de twijfelaars. Met andere woorden, Panda-Bartje speelt een vuig dubbelspel. En dat is niet de eerste keer. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 00:27. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be