![]() |
Alexander De Croo: "andere ploeg nodig"
Het is de meesten misschien ontgaan, maar in een interview met het VRT-journaal van 25 april 2014 evalueerde Alexander De Croo eerst het werk van de huidige regering om er vervolgens aan toe te voegen dat er nu een "volledig andere ploeg nodig is". Dit is onmogelijk anders te interpreteren als een oproep voor een coalitie tussen VLD en N-VA op federaal vlak vanwege de liberalen. Dat is nieuw.
|
Citaat:
|
Niets van geloven... op 26 mei om acht uur gaat de VLD reeds plat op hun buik liggen voor Di Rupo II
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Caroline Gennez: "ik denk dat hiermee alle elementen voor een oplossing op tafel liggen. Laat ons onderhandelen, het is de Franstaligen vanzelfsprekend toegelaten om nog amendementen in te dienen. Welk postje krijg ik?". Wouter van Besien: "en ikke, en ikke?" Alexander De Croo: "hoeveel moeten we daarvoor betalen aan de Franstaligen? Is 590 miljoen Euro per jaar wel genoeg om dat allemaal te betalen?" Wouter Beke: "Ik eis dat we eerst over BHV toegeven en dan pas over de rest. Ik speel het spel keihard". |
Sorry Yaminne, De BUB zal ook nu niet worden opgenomen in de regering.
Laat staan zetels halen. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Ok vele Vlamingen hebben dat nu nog niet ingezien, maar vroeg of laat kunnen zelfs de dwaaste Vlamingen daar niet meer naast kijken en zoiets weet je op het ogenblik dat je die akkoorden sluit. Dus voor al die Vlaamse overlopers telden zelfs la Belgique niet, alleen hun korststondig Klein, bekrompen, eigen profijt. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 20:54. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be