![]() |
Bart De Wever: 'Tobback maakt van cafépraat de norm'
Citaat:
|
Citaat:
"PS is doodsbang, sp.a wanhopig, bij CD&V gaat het om de poppetjes en plan van Open Vld hangt met spuug aaneen" |
Naast schelden en de clown uithangen in een pandapak, wat kan ie doen?
|
Citaat:
|
Citaat:
Na het tapijtbombardement de gerichte tegenaanval. |
Citaat:
|
Bij SPA is cafépraat al heel lang de norm en zeker onder meester-goddelijke-tovenaar Steve (p..pt gratis) Stunt Stevaert. In enkele intervieuws met Stevaert waarin linkse journalisten met een onbegrensde verheerlijking en aanbidding vroegen hoe hij het toch maar allemaal deed die ongelofelijke ideeen, antwoordde hij dikwijls dat vele ontsproten waren tussen pot en pint in zijn café met zijn vrienden. Van cafépraat gesproken.
|
Citaat:
|
Hij heeft anders wel overschot van gelijk. En in vergelijking met wat hem en N-VA al te slikken kreeg is dit een lachertje.
|
Citaat:
Leg mij eerst eens uit wat er verkeerd is aan voka? |
Zipper heeft wel iets tegen VOKA he.
|
VBO, VOKA, UNIZO, ACV, ABVV, AVLB... mogen als vertegenwoordigers van "sociale groepen" een grote invloed hebben op het regeringswerk ook via "bevriende" politieke partijen... Een regering moet echter in de onvermijdelijke overlegrondes als neutrale bemiddelaar kunnen overkomen...
Zelf zal ik mijn stem niet aan een stringent bezuinigingsprogramma geven, zoals ik er evenmin de noodzaak van inzie . Misschien is dit een goed moment om eens na te denken over groeiende inkomstenverschillen en de verspilling die hierdoor in de hand gewerkit wordt. Het is wel treffend hoe men ter rechterzijde fanatiek blijft geloven dat de laagste inkomens, de inkomens zijn van profiteurs die de sociale structuren ontwrichten, terwijl men ter linkerzijde precies hetzelfde zegt over de hoogste inkomens. |
Citaat:
Zij aanvaarden NIET dat NVA wil prutsen aan de index. :roll::roll::roll: |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 08:22. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be